Саме стільки контор не захотіли вкладатися в розвиток і оновлення своїх центрів для продажів електромобілів. Незабаром вони відмовляться від реалізації автомобілів даної марки, але отримають компенсацію.

Як повідомляє The Wall Street Journal, близько 17 відсотків дилерських центрів не захотіли витрачати близько 200 тисяч доларів на переобладнання під продаж і обслуговування електромобілів.

Згідно з умовами, висунутими компанією на початку листопада, якщо дилер відмовляється від перепрофілювання (закупівлі обладнання, навчання співробітників і т.д), то він позбавляється права продавати автомобілі марки, проте, отримає компенсацію в розмірі від 300 тисяч, до одного мільйона доларів, в залежності від величини підприємства.

Cadillac Escalade
Cadillac Escalade

Цікаво, що заборона на продаж Кадилаків буде не перманентною – дилери збережуть за собою право продажу нових автомобілів до кінця 2021 року, а старих – до 2024. Цікаво, що більшість «відмовників» є багатопрофільними дилерськими центрами, і реалізація Cadillac у них порівняно невелика.