Багато тисяч років світ міг проіснувати без автомобіля. Люди використовували звичайні вози, які допомагали пересуватися на віддалені території та перевозити речі. Коли пройшла новина про те, що фахівці винайшли перший у світі автомобіль, весь світ здригнувся – наступила нова епоха.

На самому початку етапу автомобілебудування відрізнити машину від звичайної підводи можна було за деякими ознаками. По-перше, автомобіль не доповнювався кіньми. По-друге, в процесі руху можна було почути дивні звуки, оскільки двигун працював дуже голосно. Тоді його порівнювали зі цвіркотінням коника. По всіх інших параметрах гужовий транспорт і перший автомобіль мали небагато відмінностей.

В мережі показали фото, на яких можна побачити, як виглядає перший дерев’яний автомобіль.

Саморобна коляска має назву Orient Buckboard, побудували її ще в 1903 році.

Незважаючи на такий великий вік, до сучасних днів вона збереглася у відмінному стані. Це справжня капсула часу. Автомобіль можна назвати символом того періоду, коли машини ще не вважалися повноцінним засобом для пересування. Такий транспорт був просто іграшкою в руках багатих людей.

Orient Buckboard
Orient Buckboard

Коли подивишся на фотографії автівки, задаєшся питанням – що тут взагалі може зламатися? Все під рукою, до всього можна дотягнутися і відремонтувати – примітивна конструкція, з якою може впоратися навіть школяр. Однак, все не так просто, як здається. Оскільки матеріали, які застосовувалися при виготовленні були недосконалими, а конструкція силової установки була далека від ідеалу, доводилося дуже часто регулювати механізми і обслуговувати їх. Уже тоді світ зіткнувся з великою проблемою – перший автомобіль дуже часто виходив з ладу.

Незважаючи на це, виробники продовжували вести боротьбу за ринок і з усіх боків намагалися вихваляти свої проекти. Випуском Orient Buckboard займалася компанія з Уолтемі Waltham Manufacturing.

Orient Buckboard

У всіх рекламних листах було зазначено, що Orient є найпростішим і легким в світі автомобілем.

Його вартість становила 500 доларів. Це пристойна сума для того часу. І навіть за таку ціну виробник застосовував тут румпель, як на човні, а не кермо. Для того, щоб власник міг управляти транспортом, були передбачені 2 педалі. Одна з них навіть мала сектор фіксації. Можливо, це було гальмо. Немає точної інформації, яка педаль за що відповідала. Але є припущення, що друга являла собою зчеплення. Збоку сидіння було 2 ручки. Знову ж, за неофіційними відомостями, перша могла бути газом, а інша ручним гальмом.

Orient Buckboard

У ті часи ще не існувало ніякого стандарту компонування органів управління. Тому кожен виробник самостійно вирішував, де і що поставити. До речі, автомобіль, який зберігся до наших днів, має гумовий килимок – йому вже більше 100 років, але він все ще живий.

Рама з дерева. Силова установка машини розташована в задній частині. В її ролі виступає 1-циліндровий двигун з повітряним охолодженням, потужність якого досягає 4 к.с. Він зводиться за допомогою ручки, яка розташована збоку. Коробки передач тут не передбачено, гальмо стрічкове – воно тут одне, розташоване в задній частині.

Orient Buckboard

Відомо, що випускалася ця чудо-машина в період з 1902 по 1908 рік. В якості додаткової опції пропонували примусове охолодження двигуна, невеликий відсік для зберігання речей, тент і ліхтарі. Даний пакет доповнень коштував 140 доларів.

Підсумок. Orient Buckboard – перший дерев’яний автомобіль, який випускався з 1902 року. Уже тоді виробник пропонував клієнтам додаткові опції і заявляв, що його машина є найпростішою і легкою у всьому світі.