Бренд Porsche з конвеєра свого заводу в словацькій Братиславі випустив ювілейний екземпляр Cayenne. Мільйонним авто став варіант Carmine Red GTS, який зійшов перш, ніж був доставлений німецькому покупцеві.

Майже два десятиліття Porsche Cayenne набирає обертів. Це еталон для свого сегменту і найцікавіша модель серед своїх аналогів. Історія Cayenne починається з моделі 955 першого покоління. Авто буквально врятувало Porsche від фінансової кризи, створивши абсолютно новий підсегмент: швидкі розкішні позашляховики.

Cayenne дебютував у вересні 2002 року на автосалоні в Парижі. Тепер заводська табличка представлена ​​в третьому поколінні. На цьому шляху було багато цікавих моментів, в тому числі високопродуктивні версії Turbo і Turbo S, спортивний GTS і, звичайно ж, Cayenne Diesel, який виявився дуже успішним у Європі завдяки своєму 3,0-літровому двигуну V6 TDI потужністю на 237 кінських сил і 550 Нм крутного моменту. Дизельний варіант представлений в 2009 році на оновленому Cayenne.

Друге покоління Cayenne виросло в розмірах, показуючи Carrera GT – як фари, більш довгі задні ліхтарі, гладкий зовнішній вигляд. Авто пропонувало більш комфортну їзду, мало кращу ергономіку і було легшим в управлінню.

Porsche Cayenne E-Hybrid
Porsche Cayenne E-Hybrid

Потім з’явився варіант S Diesel з двигуном V8 TDI, а також Cayenne Hybrid, за яким в 2014 році вийшов S E-Hybrid PHEV. Продуктивність, природно, підвищилася в усіх напрямках. Подання Cayenne третього покоління також ознаменувало дебют варіанта Coupe, якого завжди можна було очікувати.

Виробник планує змінити зовнішність моделі в наступні 10 років. Cayenne продовжить свій шлях і як і раніше буде кращим позашляховиком в своєму сегменті.