Депутатами ВР України вже було затверджено відповідні законопроекти.Нещодавно українські парламентарі вже ухвалили за основу проекти закону №4643-д і №4644-д, що стосуються спрощення процедури розмитнення європейських авто з пробігом. А цього тижня, у четвер, врешті було остаточно затверджено описані в законопроектах нові мови легалізації.

Більшість депутатів підтримали нововведення у процедурі розмитнення, проте до оприлюдненої раніше схеми було внесено деякі правки.

Наразі умови, вказані в законопроекті, можна застосовувати за таких умов:

  • «євро бляха» вже знаходиться на території України 31 грудня 2020 року;
  • нова процедура буде актуальною лише протягом 180 діб (+3 місяці для військових, що перебувають в АТО впродовж 90 діб із періоду дії закону);
  • правила діють для легковиків та вантажівок, вагою менш як 3,5 тонни;
  • екостандарт Євро-2 та вище є обов’язковим. А для вантажних авто – щонайменше Євро-5;
  • добровільний внесок у розмірі 8500 грн;
  • ціна розмитнення напряму залежатиме від об’єму мотору та віку транспортного засобу. По мірі збільшення обох цих параметрів дорожчатиме і розмитнення. В цілому проведення процедури обійдеться в 1-3 тис. дол.

Які зміни відбулися у стандартній процедурі:

  • пільгове розмитнення буде доступне для авто, вперше ввезених в Україну до 31 грудня минулого року;
  • нові правила почнуть діяти за місяць після публікації закону;
  • акція з легалізації автівок не буде діяти для авто, «молодших» за 5 років;
  • період актуальності нових правил для військових, що передували в зоні АТО більше ніж 90 діб протягом дії закону, складатиме не 180, а 270 днів.