2020 рік надовго залишиться у пам’яті виробників транспортних засобів. Останні дані про продажі нових автомобілів недодають оптимізму. Ми маємо справу із справжньою драмою.

За даними Європейської асоціації автомобільної промисловості, у листопаді 2020 року в Європейському Союзі було зареєстровано рівно 897 692 нових легкових автомобілів. Це результат аж на 12 відсотків менший, ніж у відповідний період 2019 року. Однак слід мати на увазі, що дані не відображають реальну картину трагедії.

Варто нагадати, що з 1 січня в Європі набуває чинності новий стандарт викидів Euro 6d, внаслідок чого дилери масово реєструють непродані, абсолютно нові машини з чинним тимчасовим стандартом Euro 6d.

За даними ACEA, чотири ключових ринки легкових автомобілів в ЄС впали за останній місяць. Найбільш серйозні мінуси були зафіксовані у Франції (-27%) та Іспанії (-18,7%). В даний час ситуація трохи краща в Італії (-8,3%) та Німеччині (-3,0%).

У Польщі листопад закрили реєстрацією 41 675 нових легкових автомобілів, що означає зменшення попиту на 8,2%. З початку року на польські дороги прибуло рівно 376 840 новеньких автомобілів. Для порівняння, результат за 11 місяців 2019 року склав 503099 автомобілів. Це означає, що попит на нові автомобілі впав на рекордних 25,1 відсотка.

avtobazar

Польща входить – на жаль – в середній європейський показник. З січня по листопад цього року ринок легкових автомобілів в ЄС скоротився на 25,5% приблизно до 9 мільйонів одиниць. Це зменшення на понад 3 мільйони одиниць порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Наймасштабніше падіння досі у 2020 році було зафіксовано в Іспанії, де попит на нові машини зменшився аж на -35,3 відсотка. Дилери в Італії (-29,0%), Франції (-26,9%) або найбільшому єдиному ринку Співтовариства – Німеччині (-21,6%) також можуть говорити про серйозну кризу.