Німецький концерн Porsche переглянув презентований в минулому році Cayenne E-Hybrid. Ця модель з гібридною установкою отримала акумулятор ще більшої ємності.

Замість старого блоку на 14,1 кВт-г нова високовольтна батарея на 17,9 кВт-г забезпечує збільшений запас ходу до 30%.

Наприклад, версія E-Hybrid тепер може проїхати до 48 км в повністю у електричному режимі, в середньому витрачаючи 2,5-2,4 л на 100 кілометрів пробігу, тоді як Cayenne E-Hybrid Coupe споживає 2,6-2,5 л / 100 км. Більш потужний Turbo S E-Hybrid має діапазон нульових викидів до 42 км і середня витрата палива 3,3-3,2 л / 100 км / год, а його версія Coupe може похвалитися аналогічними даними.

Porsche Cayenne E-Hybrid
Porsche Cayenne E-Hybrid

Трансмісія E-Hybrid залишилася незмінною: 3,0-літровий V6 з турбонаддувом і електродвигун забезпечують загальну потужність системи 462 кінських сили. Модель Turbo S E-Hybrid оснащена 4,0-літровим V8 з подвійним турбонаддувом і електродвигуном.

Окрім заміни акумулятора на більш ємний, у Porsche також оптимізували режими руху стандартного пакету Sport Chrono. Двигун внутрішнього згоряння заряджає акумулятор за рахунок зміни точки навантаження на ходу, але зі зміненою стратегією зарядки, оскільки цільовий стан заряду акумулятора знижено з 100 до 80 відсотків.

Porsche Cayenne E-Hybrid

За словами автовиробника, це забезпечує постійну доступність повної потужності рекуперації та робить гібрид більш ефективним, ніж раніше. Більш того, в режимах водіння Sport і Sport Plus акумулятор заряджається до мінімального рівня, щоб забезпечити достатні можливості прискорення для більш захоплюючого досвіду за кермом.