Колись моделі Ford S-MAX і Ford Galaxy були порівняно популярні на нашому ринку. Правда, в Європі ці автомобілі досі знаходять клієнтів, проте посилення екологічних стандартів змушують компанію імпровізувати.

У Ford подумали і вирішили зробити гібрид. Винаходити щось особливе теж не стали – взяли силову установку від Kuga Hybrid та інтегрували в мінівени. Зупинимося на ній детальніше. У «полум’яне серце» входять два мотори – електродвигун і атмосферник об’ємом 2.5 літра. Загальна потужність – близько 190 кінських сил.

Як можна зарядити ці гібридні Ford?

Для заряджання гібридів S-Max та Galaxy немає зарядних кабелів, оскільки деякі інші виробники називають їх “самозарядними”.

Іншими словами, не лише керуючи автомобілем, бензиновий двигун також заряджає невеликий акумулятор, який, у свою чергу, може бути використаний для доповнення двигуна або їзди на чисто електричній енергії на короткі відстані.

Наголос на “коротких відстанях” не можна недооцінювати: в той час як гібрид, який підключається у Ford Kuga має акумулятор потужністю 14,4 кВт-год і може проїхати до 35 миль лише на електроенергії, агрегат, встановлений на S-Max і Galaxy – всього 1,1 кВт-год. Тому основне його призначення – оптимізація роботи ДВЗ з метою зниження витрат і шкідливих викидів.

Адекватна продуктивність, менші викиди

Загальна потужність 2,5-літрового двигуна – 190 к.с., така ж, як і у дизелів EcoBlue, хоча при крутному моменті 200 Нм сила тяги оцінюється в половину потужності дизелів. Привід передається на передні колеса через автоматичну коробку передач типу CVT, завдяки чому він буде безперебійно працювати.

Гібриди S-Max і Galaxy мають максимальну швидкість 115 миль (185 км) в годину, тоді як за 9,8 секунди S-Max на 0,2 секунди швидший у спринті 0-62 миль в годину. Для довідки, дизельний S-Max потужністю 190 к.с. досягає 129 миль (207 км) в год і 9,6 секунди, а Galaxy 127 миль (204) в год і 9,7 секунди.

Загальні вимоги до паливної ефективності ідентичні дизелям із потужністю 190 к.с., але гібриди мають нижчі викиди CO2, що зменшить дорожній податок та податки на прибуток для водіїв службових автомобілів.

Залежно від версії, гібрид S-Max оцінюється в 147-148 г / км CO2 (дизельний еквівалент становить 169-170 г / км), тоді як гібрид Galaxy становить 148 г / км проти 170 г / км для дизеля.

Ніяких втрат внутрішнього простору

Однією з ключових переваг невеликого акумулятора є те, що внутрішній простір залишається незмінним порівняно з дизельними версіями, тоді як деякі гібридні позашляховики мають менший багажник і не можуть вмістити третій ряд сидінь.

Як завжди, найкраще думати про S-Max як про трохи спортивніший з двох варіантів, з п’ятьма місткими сидіннями та двома в третьому ряду, що більше підходить для дітей.

Якщо вам потрібні сім місць для дорослих, тоді вам потрібно вибрати Galaxy завдяки своїй вищій, менш звуженій лінії даху ззаду.

При використанні всіх семи сидінь, S-Max має 285 літрів багажника, Galaxy 300 літрів, але всі п’ять задніх сидінь легко складаються, створюючи рівний вантажний відсік до 2200 літрів та 2339 літрів відповідно.

Що це означає для потенційного власника

Для покупців, котрі в основному їздять у містах і потребують семи місць із більшою гнучкістю та практичністю, ніж зазвичай це позашляховик, тоді найсвіжіші гібридні Ford S-Max та Galaxy можуть виявитись розумним вибором.

Для тих, хто віддає перевагу S-Max, на вибір є три версії: добре обладнаний початковий рівень Titanium (36 535 фунтів стерлінгів – 50 598 доларів), спортивніший вигляд ST-Line (38 645 фунтів стерлінгів – 53 520 дол) та розкішно оздоблений Vignale (41 795 фунтів стерлінгів – 57 881 долар). Остання пара коштує лише на 625 фунтів стерлінгів (865 дол) дорожче, ніж дизельна версія 190 к.с.

Пропонується лише один гібрид Galaxy, в титановій специфікації – 38 695 фунтів стерлінгів (53588 доларів) – що на 625 фунтів стерлінгів (865 у.о.) більше за еквівалентний дизель.