Ford додав нову 7-ступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням до моделей Fiesta і Puma в Європі, які пропонуються в поєднанні з м’яко-гібридним 1,0-літровим двигуном EcoBoost.

Нова опція трансмісії відкриває нові можливості гібридної трансмісії EcoBoost, включаючи функцію Stop & Go для адаптивного круїз-контролю, а також дистанційний запуск через додаток для смартфона FordPass.

Крім того, як Ford Puma EcoBoost Hybrid, так і Fiesta EcoBoost Hybrid, за оцінками, пропонують зниження викидів CO2 більш ніж на 5% і кращу паливну економічність при установці нової коробки передач з подвійним зчепленням.

Ford Fiesta EcoBoost Hybrid
Ford Fiesta EcoBoost Hybrid

1,0-літровий двигун Ford EcoBoost трудиться в парі з м’якою гібридною системою, яка включає в себе стартер / генератор з ремінним приводом. Він відновлює енергію під час гальмування і руху накатом, заряджаючи літій-іонний акумулятор на 48-вольт.

Крім того, стартер / генератор також діє як електродвигун, допомагаючи двигуну з додатковим обертовим моментом для кращої економії палива або продуктивності, в залежності від умов руху. Ford пропонує два варіанти потужності для свого м’якого гібрида 1,0-літрового EcoBoost: 123 к.с. і 153 к.с.

Ford Puma EcoBoost Hybrid
Ford Puma EcoBoost Hybrid

Додавання нової трансмісії з подвійним зчепленням дозволяє поліпшити прискорення на передачу 1,0-літрового EcoBoost Hybrid від Puma потужністю 123 к.с. майже на 4%. У режимі Sport Drive трансмісія також підтримує нижчі передачі для кращого відгуку, а також потрійне перемикання на знижену передачу для більш швидкого обгону.

Якщо є бажання, щоб перемикачі на рульовому управлінні самостійно міняли передачі, доведеться вибрати модель Puma ST-Line X або ST-Line Vignale.