Іномарки Chevrolet Tahoe і Suburban 2021 модельного року пройшли чергову модернізацію. Крім абсолютно нової незалежної задньої підвіски моделі отримають новий доступний турбодизель.

3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун Duramax видає 277 кінських сил і 624 Нм крутного моменту. Він обіцяє стати цікавою альтернативою знайомим 5,3-і 6,2-літровим бензиновим двигунам V8.

У Chevrolet підтвердили, що в Tahoe з дизельним двигуном буде кращий у своєму класі показник економії палива 8,4 л/100 км в місті, 8,2 л/100 км по шосе і 9,8 л/100 км в поєднанні із заднім приводом. У поєднанні з повним приводом мотор витрачає до 11,8 л/100 км в місті, 9 л/100 км по шосе.

Duramax
Duramax

У більшому Suburban розхід рівняється в місті 11,2 л/100 км, на шосе 8,7 л/100 км і 10,2 л/100 км в поєднанні з заднім приводом. З повним приводом вони залишаються незмінними в порівнянні з Tahoe: місто на 11,8 л/100 км, шосе на 9 л/100 км.

Дизельний двигун сподобається клієнтам, які часто буксирують. Chevrolet поспішив відзначити, що Tahoe з дизельним двигуном має тягову здатність до 3719 кг а максимальне значення для Suburban становить 3629 кг.

Хоча дизельний двигун буде новим для 2021 року, це свого роду повернення, оскільки Chevrolet не пропонував його в своїх повнорозмірних позашляховиках ще з 1999 року.

На щастя, це доступна модернізація, оскільки дизель буде коштувати всього 995 доларів на LS, LT. На топових моделях Tahoe і Suburban High Country він фактично економить покупцям 1500 доларів.

Поставки планується розпочати до кінця року.