Так, ситуація повторюється – дилери марки не готові до реорганізації і продажу електрокарів. Зачекайте, це вже було у Cadillac . Так, але тут є нюанси.

Головний нюанс полягає в тому, що компенсувати відхід дилера ніхто не збирається. Тобто, якщо в Cadillac були готові заплатити дилеру відступні за припинення діяльності, то в GMC не збираються панькатися зі своїми продавцями.

Віце-президент GMC з продажу Дункан Олдред заявив в інтерв’ю Automotive News, що марка не збирається компенсувати розрив дилерських контрактів.

Cadillac Escalade
Cadillac Escalade

Цікаво, якщо в Cadillac «у відмову» пішли лише 150 доларів з 880 (менше чверті), то у GMC тільки половина готова працювати з електромобілями – продавати й обслуговувати їх, а також нести додаткові витрати на необхідне обладнання та перепрофілювання працівників.