Кожен четвертий чи п’ятий Aston Martin, проданий у 2024 році, буде електрифікований, а плагінова гібридна версія надвисокого рівня позашляховика DBX надійде в 2023 році, заявив генеральний директор Тобіас Моерс.

Британський виробник суперкарів може швидше електрифікувати свою лінійку, забезпечивши собі доступ до передових технологій Mercedes-Benz, включаючи гібридні та електричні силові агрегати наступного покоління. В обмін на це Mercedes може збільшити свою нинішню частку в 2,3% в Aston Martin до 20%, заявили сьогодні компанії.

Aston Martin DB9 Volante
Aston Martin DB9 Volante

Раніше Aston Martin заявляв, що запустить свою власну гібридну трансмісію V-6 у гіперкарі Valhalla в 2021 році. Однак Моерс натякнув, що автовиробник може закінчити проект і замість цього використовувати силовий агрегат Mercedes.

“Ми все ще працюємо над цим гібридним приводом, але зараз у нас є альтернативи, про які ще  рано говорити” – сказав Моерс під час розмови з журналістами.

За Valhalla піде купе Vanquish із середнім двигуном, яке також матиме електрифіковану силову установку. Очільник зазначив, що люди, які купують суперкари, тепер очікують від них гібридної технології.

Aston Martin Victor
Aston Martin Victor

Тим часом перший повністю електричний автомобіль Aston прибуде в 2025-26 роках і буде оснащений технологією Mercedes.

За часів колишнього генерального директора Енді Палмера, якого Моерс змінив у серпні, Aston Martin мав намір випустити свій перший повністю електричний автомобіль у 2021-22 роках під відродженим значком Lagonda. Проте, сьогодні керівництво зазначило, що цей план відкладено.

“Lagonda має іншу мету на майбутнє. Автомобілі з електричним приводом мають бути під знаком Aston Martins”, – сказав генеральний директор.

Моерс говорив про використання електричної архітектури від Mercedes, але не сказав, що це буде цілісна платформа.

У компанії погоджуються, що у випадку самостійного створення нової архітектури електромобілів, капітальні витрати будуть значно більшими.

Aston Martin буде використовувати електричну архітектуру EVA від Mercedes, яка дебютує наступного року на EQS з найвищою премією EV і буде розширений до седана меншого розміру.

Відповідно до їх попередньої угоди, Aston Martin використовує інформаційно-розважальну технологію Mercedes, а також двигун V-8, розроблений німецьким автовиробником, Mercedes-AMG, де Моерс працював генеральним директором до приходу в Aston Martin.

Aston Martin Valkyrie2.jpg
Aston Martin Valkyrie

Технологія, що поставляється згідно з новою угодою, повинна з’явитися в моделях Aston Martin з кінця наступного року або на початку 2022 року.

Очільник Aston пообіцяв “продуктовий феєрверк” у 2023 році, натякаючи на новий спортивний автомобіль з переднім двигуном, який, ймовірно, замінить купе і кабріолет DB11.

Aston Martin пообіцяв збільшити продажі до 1024 автівок до 2024 року проти 5 809 минулого року. Цей показник значно нижчий за 14 000 продажів, націлених Палмером на 2023 рік.

Фінансова боротьба

Сьогодні Aston Martin заявив, що в третьому кварталі він відхилився до коригованої втрати в розмірі 29 мільйонів фунтів стерлінгів (38 мільйонів доларів) проти прибутку в 43 мільйони фунтів стерлінгів за той самий період минулого року.

Aston Martin V12 Speedster
Aston Martin V12 Speedster

Дохід за третій квартал зменшився майже вдвічі – до 124 мільйонів фунтів стерлінгів. Aston Martin планує щорічні капітальні витрати від 250 млн. фунтів до 300 млн. фунтів з 2021-25.

Автовиробник заявив, що зібрав 125 мільйонів фунтів стерлінгів нещодавним продажем акцій, купленою головним чином інвестиційними партнерами Zelon Holdings і найбільшим акціонером та головою Aston Martin, Лоуренсом Строллом через свою компанію Yew Tree Overseas.

Після продажів акцій та інших зборів коштів, Aston Martin матиме понад 500 мільйонів фунтів стерлінгів готівкою, повідомляє компанія у поданні на фондовій біржі. Цієї суми достатньо, щоб її середньострокові плани відповідали довгостроковим, заявив фінансовий директор Кен Грегор під час телефонної конференції у вівторок.