Ремінь ГРМ – це досить простий і в той же час дуже важливий елемент в силовому агрегаті будь-якого автомобіля. Помиляються ті, хто стверджує, що мовляв ремінь ГРМ набагато гірший ланцюга і може частіше підвести. Насправді, все залежить від дотримання деяких важливих моментів.

Зазвичай ремінь починає зношуватися з краю через притирання його до якоїсь деталі. Можливо причина криється в направляючому ролику, що заклинив у якому пересохло мастило. Коли таке відбувається, під час пуску двигуна чути неприємний свист.

ГРМ
Ремінь ГРМ

Якщо цей сигнал проігнорувати, наступним етапом може бути розрив ременя і як наслідок – капітальний ремонт двигуна.

Причиною передчасного виходу з ладу ременя ГРМ може послужити шків помпи, який заклинив. Ремінь буде перекошуватися і з’їдати боки.

Заміна ременя ГРМ

Щоб уникнути сумних наслідків у вигляді капремонту двигуна, потрібно під час кожної заміни ременя ГРМ перевіряти всі деталі та вузли, з якими він взаємодіє. А як часто ви оглядаєте ремінь ГРМ? Поділіться своїми думками в коментарях.