Кросовери користуються в Україні великою популярністю, а якщо говорити про японські кросовери, то вони популярні подвійно. Багато людей сліпо вірять в японську якість, яка закріпилася за японським автопромом ще з 80-х років. При цьому зараз майже всі японські автовиробники є іменитими і заробили собі позитивну репутацію, за рахунок чого і дозволяють собі підвищувати цінники на свою продукцію.

Однак часи міняються і змінюється підхід виробників до своїх моделей. Саме тому Avtosota вирішила сьогодні презентувати Вашій увазі японські кросовери, які не можна вважати надійними. І якщо Ви вирішите їх купувати на вторинному ринку, то обов’язково робіть їх повну діагностику.

Nissan Qashqai

Ми добре пам’ятаємо, як успішно дебютувало перше покоління даної моделі на ринку. Nissan Qashqai став справжнім хітом в сегменті міських кросоверів і заклав основу для цілого класу, довівши, що можна випускати відносно доступні машини підвищеної прохідності та з багатим оснащенням.

Здивувати приємно Nissan Qashqai дійсно було чим. Взяти хоча б, те ж оснащення. Для 2007-го року наявність панорамного даху, двозонного клімат-контролю, системи мультимедіа з камерою заднього виду, а також круїз-контролем було досить великим прогресом вперед. Прогресивним для того часу був і дизайн екстер’єру, інтер’єру, тому такий Nissan просто не міг залишитися непоміченим.

Перевірені часом атмосферні двигуни, також, підвищували довіру до моделі. А її непогана прохідність вселяла впевненість при зимовій експлуатації. Загалом, машинка вдалася, чого не скажеш про Nissan Qashqai II.

Так, за зовнішнім дизайном наступник вийшов виразним і набагато більш універсальним. Однак салон, за сучасними мірками, вже просто добротний і без дизайнерських одкровень.

При цьому, якщо говорити про не відсутність “японської якості”, то пріоритет ми робимо на модифікацію з бензиновим турбованим двигуном на 1.2 літра потужністю в 115 кінських сил. Поєднується агрегат з варіатором.

Такий мотор, апріорі, не розрахований на великий ресурс і без капітального ремонту служить менше 150 000 км. Що стосується варіатора, то він непогано перетравлює не найвищий показник крутного моменту, але його термін служби, в кращому випадку, близько 200 тисяч кілометрів.

На цьому тлі варто говорити, що Nissan Qashqai II на 1.2 літра другого покоління довговічністю не відрізняється.

Mitsubishi ASX

Вирішили представити Вам ще один японський кросовер, який відноситься до сегменту міських. Автомобіль має досить привабливу зовнішність з нотками агресії. При цьому він створений на загальній платформі з Lancer X і Outlander XL. Здавалося б, ми маємо справу з ще одним успішним автомобілем.

І дійсно, у нього непогана керованість, яка змушує впевнено відчувати себе на дорозі. З іншого боку, у Mitsubishi ASX спостерігаються явні проблеми з динамічними якостями, бо вага автомобіля перевищує 1.5 тони, тому навіть зі 150-сильним двигуном японський кросовер прискорюється статечно і без особливої спритності.

Але, ми ж говоримо про японську якість, вірно ??? Так ось, час почнемо перераховувати недоліки моделі. Отже, перше, що колективу Avtosota не подобається – це виконання салону. Воно відверто бюджетне і іншого пояснення цьому, судячи з люфтом передніх крісел, деформації пластику передньої панелі ми не знаходимо.

Друге, що нам не подобається – це обмежений ресурс підвіски. Без повного перебирання служить вона, приблизно, 100 000 кілометрів, що не так вже й багато за нинішніми мірками.

Третє – це варіатор. Він не викликає довіри від слова “зовсім”, з огляду на той факт, що виготовила його фірма Jatco. Тому ми не можу вважати його надійним і довговічним та рекомендувати до покупки.

А що думаєте Ви про дані моделі? Було б цікаво дізнатися Вашу думку, особливо якщо є власником одного з представлених кросоверів. Поділіться своїми думками в коментарях нижче.