На відеохостингу YouTube можна знайти величезну кількість роликів з оглядом автомобілів. Проте, деякі користуються меншою популярністю, а інші набирають мільйонні перегляди. Експерти LeaseFetcher склали список найбільш цікавих користувачам мережі авто.

У рейтинг потрапили моделі різних сегментів, представлені на глобальному ринку світовими виробниками, а перші два рядки займають спортивні автомобілі, що випускаються італійським брендом Lamborghini.

Однак, навіть, між двома автівками від однієї і тієї ж компанії просто величезний розрив в плані кількості переглядів. Так, безсумнівним лідером рейтингу з показником в 1,08 млрд переглядів став спорткар Aventador, а ось авто, яке опинилося на другій позиції – Huracan значно відстає (497 млн).

Замикає лідируючу трійку з 422,3 млн переглядів на YouTube Land Rover Defender.

Lamborghini Aventador
Lamborghini Aventador S

Четверту і п’яту сходинку найпопулярніших серед користувачів YouTube автомобілів займають KIA Seltos і Bugatti Chiron з показниками 411,5 і 396,7 млн ​​переглядів відповідно.

Bugatti Chiron
Bugatti Chiron

Далі йдуть Range Rover (396,1 млн), Chevrolet Camaro (385,6 млн), Jeep Grand Cherokee (380,2 млн), Toyota Land Cruiser (371 млн), Nissan GTR (333,8 млн), Tesla Model S (330 млн), BMW i8 (319,1 млн), Audi R8 (314,4 млн), BMW M5 (280,6 млн).

Замикає ТОП-15 Tesla Model X з 255,9 млн переглядів.