Екологічні авто останнім часом стали найбільш трендовим видом транспорту у Європі, а їх продажі б’ють усі рекорди.

Цьогоріч популярність електромобілів сягнула нечуваних раніше висот. Що казати, якщо у європейських країнах вперше в історії автоіндустрії електрокарів було продано більше, ніж дизельних транспортних засобів. Проте тут важливо зауважити, що мова йде не лише про «зелений транспорт», а про всі авто з електричними силовими установками, в тому числі й
гібриди.

Здавалося б ще зовсім недавно, якихось 2-3 роки тому, абсолютними лідерами на світовому авторинку були дизельні моделі. Та вже зараз факт переваги електрокарів на сучасному ринку над дизелями підтверджують дані досліджень з 27 країн.

Статистичні дані свідчать, що у вересні європейці придбали близько 1,3 млн нових авто, з яких 328 тис. – транспортні засоби на електромоторах. Зокрема, 173 тис. з них є так би мовити «м’якими гібридами», тобто використовують як електродвигун, так і ДВЗ, та можуть заряджатися за допомогою перетворення гальмівної енергії. Інші 154 тис. із проданих електричних авто були звичайними гібридами, що заряджаються з допомогою розетки, та «зеленими автівками», у яких зовсім немає двигуна внутрішнього згорання.

Tesla Model 3
Tesla Model 3

Серед проданих автомобілів чітко вирізняється п’ятірка лідерів, що підкорили серця любителів електротранспорту. Отож, перше місце залишилося за Tesla Model 3, яка вже довго не сходить з перших позицій рейтингів екологічних автівок. До того ж, за останніми дослідженнями, вона є ще й найбільш надійною з усієї лінійки Tesla. Зокрема у вересні цього року було реалізовано 15 тис. екземплярів творіння Ілона Маска.

На другому місці розмістилася модель французького виробництва – Renault ZOE. За нею слідує витвір німецького бренду – Volkswagen ID.3. Четверте та п’яте місце посідають автомобілі найвідоміших південнокорейських марок – Hyundai Kona та KIA Niro.

Загалом же можна сказати, що авторинок невпинно рухається у бік більш економічного транспорту, який не так сильно забруднюватиме навколишнє середовище. А у 2020 році цей тренд став як ніколи очевидним, адже зараз майже неможливо знайти хоч один автобренд, який ще не випустив власну модель з електромотором.