Найвитриваліші агрегати, для котрих навіть пробіг у 500 тис. км не стане проблемою.

Здавна еталоном серед моторів для більшості марок служили японські та німецькі двигуни. Вони вважалися класикою та за замовчуванням перемагали конкурентів. Та час подивитися по новому на сучасний вибір автодвигунів та визначити, які ж екземпляри заслужили авторитет протягом останніх 20 років.

У автомобілів Renault та Nissan найвитривалішими було визнано двигуни К4М на 1,6 л потужністю 102-105 кінських сил та 2-літровий F4R із 135-143 к.с. під капотом. Перевага цих моделей у простоті конструкції, саме тому їх зазвичай ставлять на масові автівки. У хороших руках 500 тис. км пробігу не стануть межею для такого двигуна.

Корейці Kia Ceed, Rio, Сreta, Hyundai i30 та Solaris, оснащені моторами G4FA/G4FC на 1,4 та 1,6 літра,107 або 123 «конями» під капотом. Для них норма – пробіг у 300 тис. км. Якщо ж за цими агрегатами добре доглядати та своєчасно змінювати мастило, протягнуть і всі 500 тис. км.

У Chevrolet добре себе зарекомендував двигун B15D2 на 1,5 л потужністю 106 коней. Його можна зустріти на Daewoo Gentra та Chevrolet Cobalt. Характеризується механізм чавунним блоком та ланцюговим приводом із ресурсом 200 тис. км. Але дбайливе ставлення творить чудеса та суттєво збільшує строк його служби.

Volkswagen славиться старими добрими 8-клапанними атмосферними моторами BSE 1.6 MPI. Ці двигуни ще 10 років тому активно встановлювалися на Volkswagen Passat B6, Jetta 5, Golf 5 і 6, Skoda Octavia. Їх потужність всього 102 к.с., та цього більш ніж достатньо для їзди по місту. Продовжить життя двигуну регулярна заміна ГРМ, кожні 120 тис. км, та вчасна заміна масла. Тоді півмільйона кілометрів пробігу вам точно забезпечені.

двигун

Любителям Honda не з чуток відомий двигун R20A – бензиновий 2-літровий агрегат із 120-155 конячками під капотом. У нього є свої особливості. До прикладу, потрібно що 80 км регулювати проміжки у клапанах мотору через відсутність гідрокомпенсаторів. Та все ж належний догляд допоможе цьому двигуну пройти межу у 500 тис. км.

Щодо японських двигунів, тут варто згадати атмосферний екземпляр 2AR-FE на 2,5 л та 169-181 коней. Його ставили здебільшого на Toyota RAV4 та Camry ще десятиліття тому. Хороший технагляд та якісне пальне, а ще контроль за перегрівом, дадуть цьому двигуну можливість подолати півмільйона кілометрів без жодних пригод.