На думку багатьох автовласників, найбільш проблемним двигуном Кіа Спортейдж (Kia Sportage) з малим ресурсом до заміни, а також з критичними заводськими болячками у вигляді задирок в циліндрах і масложором є бензиновий атмосферник об’ємом 2.0 літра на 16 клапанів з розподіленим уприскуванням МПІ потужністю 150 коней заводської серії G4KD.

Порівнюючи двигун Kia Sportage серії G4KD об’ємом 2.0 літра з серією G4KA 2.0 MPI, на базі якого побудований розглянутий силовий агрегат, можна відзначити новий блок циліндрів і деталі шатунно-поршневої групи, а також істотно доопрацьовану головку блоку, інші впускний і випускний колектори, навісне, електроніку. Загалом, двигун значно змінився і став потужнішим – 165 коней.

Довідково зауважимо, що на базі даного двигуна був створений 16-ти клапанний мотор серії g4ke (Theta II) з робочим об’ємом 2.4 літра. Також на платформі серії G4KD були створені турбовані ДВЗ G4KF, g4kh і g4kl, які близькі до мотору Мітсубісі 4b11t від Evolution X.

Поширені проблеми двигуна G4KD 2.0 MPI 150 к.с

1 . Стук, шум на холодну і на гарячу, висока витрата масла. Це відома масова проблема G4KD, яка виникає через конструктивні особливості двигуна. Спершу двигун починає стукати на холодну, потім завжди. Зазвичай це виникає після 100-150 тисяч кілометрів пробігу (часом раніше), в циліндрах утворюються задирки, іноді дуже глибокі. Стружка потрапляє в масло і псує не тільки цпг, а й маслонасоси, розподільні вали та інше. Результат завжди один – капремонт з розточенням під ремонтний розмір або, при глибоких задирах, гільзовка блоку під стандартний поршень. Також при ремонті повинні встановлюватися масляні форсунки.

2 . Дизелення («дизелення» двигуна – одна з поширених проблем, пов’язана з неправильною роботою двигуна. Подібне явище характеризується високим рівнем робочого шуму силового агрегату. Їздити з такою проблемою не тільки некомфортно, але і небезпечно в плані наслідків. Найчастіше «дизелення» свідчить про пошкодження в двигуні, з якими бажано розібратися на ранньому етапі, інакше капітального ремонту не уникнути.) до прогріву Це звичайна справа для G4KD – особливість двигуна.

3 . Свист підшипника компресора кондиціонера, міняйте і проблем немає.

4 . Стрекотіння, цей звук присутній на всіх G4KD і змушує власників нервувати, заспокойтеся, це робота форсунок.

5 . Вібрації на 1000-1200 об / хв, міняємо свічки, їздимо далі.

Крім усього іншого у двигуна Kia Sportage – g4kd 2.0, присутні різні шиплячі звуки, вони видаються бензонасосом. Сам по собі мотор не найбільш тихий, будьте готові до звуків. Також варто стежити за станом каталізатора і потрібно встигнути вчасно його замінити або вирізати, інакше його пил потрапить в циліндри і там утворюються задирки. Зазвичай термін його служби близько 100-150 тисяч кілометрів пробігу.