Renault Duster в Україні користується неймовірною популярністю, нещодавно кросовер оновили і він помолодшав, отримав новий двигун і більш багате оснащення. В цій статті розповімо про основні плюси і мінуси кросовера.

Почнемо з мінусів Renault Duster:

  • Відсутність класичного автомата, тільки варіатор, ресурс якого якщо автомобіль експлуатувати на бездоріжжі можна різко скоротити, а ремонт агрегату для бюджетного кросовера буде коштувати не маленьких грошей. Варіатор більше підходить для міста, а Дастер багато хто купує саме за його хороші позашляхові характеристики;
  • Варіатор йде тільки з турбованим мотором, такий симбіоз відлякує багатьох потенційних покупців. Адже Duster беруть люди з середнім доходом і багато хто планує тривалу експлуатацію, а як поведе себе турбований двигун після 100-150 тис.км. невідомо, та й на вторинному ринку кросовер з турбованим мотором і варіатором буде важче продати. В ідеалі було б на версію з дволітровим силовим агрегатом встановити 6-ступінчастий автомат, ну або хоча б залишити 4-ступінчастий, який був у кросовера першого покоління;
  • Двері не закривають пороги, посадка в кросовер висока і в дощову чи сніжну погоду можна забруднити штати;
  • Дешеві матеріали оздоблення і жорсткий пластик;

  • Ціна, Renault Duster втрачає свою доступність і тепер вартість найдешевшого кросовера близько 380 000 гривень, а найдорожчої версії – 622 300 гривень. І це навіть не мінус кросовера, а мінус ціноутворення вартості нових автомобілів в цілому;
  • Двигуна 1.6 л., кросоверу явно не вистачає, кросовер з 114 і 117 сильними моторами варто купувати тільки в разі якщо планується переважно міська експлуатація, на трасі даного апарату мало, особливо це розумієш коли, виходиш на трасі на затяжні обгони;
  • Тісний салон, у мене зріст 185 см., якщо я налаштовую водійське сидіння під себе, за мною нормально вже не сісти;

  • Барабанні задні гальма, мають гарний ресурс, та й брак гальм я на Дастері не помітив відгальмовуючись зі 140 км / год, а ось з естетичної точки зору, коли машина в хорошій комплектації, на литих дисках барабани виглядають не естетично.

Тепер поговоримо про плюси Renault Duster:

  • Непогана безпека. Дастер може бути оснащений чотирма подушка безпеки, боковими шторками безпеки і системою електронної стабілізації;
  • Зручна посадка за кермом. Водійське сидіння може мати регулювання по висоті, поперекову підтримку, передній центральний підлокітник, а кермо регулюється по вильоту;
  • Багате оснащення, в яке може входити: система кругового огляду; штатний автозапуск; клімат контроль; круїз контроль; шкіряне оздоблення сидінь; обігрів вітрового скла; обігрів передніх і задніх сидінь; мультимедійна система з 8 дюймовим екраном та інші опції сучасного автопрому, які були не доступні у кросовера першого покоління;

  • Хороша для свого класу прохідність;
  • Енергоємна підвіска, вибачає багато;
  • Дорожній просвіт 21 см, у основних конкурентів дорожній просвіт близько 19 см;
  • На ринку України зустрічаються п’ять двигунів на вибір, серед них бензиновий 1.6 л. потужністю 114 к.с. і 117 к.с., 2.0 л. 143 к.с., 1.3 л, 149 к.с. і дизельний 1.5 л, 109 к.с., Дастер єдиний бюджетний кросовер з дизельним мотором;
  • Досить нечасто в нашій країні можна відшукати і два двигуни з чавунним блоком, 2.0 л. 143 к.с. і 1.5 л, 109 к.с., двигуни ремонтопригодні і з непоганим ресурсом;

  • Ергономічний і сучасний салон, пересідаючи в старий Renault Duster, створюється враження, що сів в машину класом нижче;
  • Непогана шумоізоляція , в порівнянні з Дастером першого покоління шумоізоляція покращилася.

На закінчення, незважаючи на не бюджетну ціну (в топовій комплектації, оскільки в  базі – ціна цілком демократична), Renault Duster залишається одним з доступних кросоверів, з хорошою прохідністю, зі своїми плюсами і мінусами. З яким двигуном купити? Оптимальним буде на наш погляд версія кросовера з дизельним 109 сильним або бензиновим 143 сильним мотором.