Кожен автомобіліст в процесі експлуатації авто стикається з ситуацією, коли електрика починає «чудити». Наприклад, перестають працювати фари або машина і зовсім відмовляється заводитися. Експерти назвали найчастіші причини таких поломок.

Будь-яка, навіть найбільш якісна проводка не в змозі постійно витримувати попадання вологи і перепади температур, постійну вібрацію при їзді. Тому вона починає з часом гнити, доставляючи автомобілістам проблеми.

Так, у випадку з пікапами і кросоверами ще на етапі складання автомобілів на заводі гофри з проводкою кріплять прямо до рами. Це рішення дешевше для виробників, але гофра не герметична, а під час дощу або в сиру погоду рама стає вологою. Реагенти, пісок і вода потрапляють всередину, з часом провід починає «коротити».

Іноді дроти близько підходять до колісних арок, це помилка інженерів, і вона теж здатна викликати пошкодження проводів. У разі, коли пластикового захисту арок немає, то бруд з-під коліс швидко потрапляє на них, електрика дає збої. Якщо вода потрапить всередину джгута, то двигун відмовиться заводитися. Тут вже можна говорити про помилки інженерів, які пропрацювали питання прокладки проводки в підкапотному просторі.

проводка

Поява конденсату в підкапотному просторі при регулярних перепадах температур може викликати окислення контактів, проблем уникнути в цьому випадку не вдасться. Головне – вчасно помітити проблему, зачистити дроти і заізолювати їх.

Ще серед поширених причин проблем з електрикою можна відзначити проникнення води під підлогу в салоні та неправильний ремонт.