Сьогодні в матеріалі ми розглянемо відмінні риси, характеристики, інтервали техобслуговування, витратe палива, граничну надійність, практичність, ремонтопридатність і реальний термін служби атмосферного мотора Renault серії К4М з робочим об’єм 1598 кубічних сантиметрів потужністю 102 конячки, який за замовчуванням встановлювався на Renault Duster з 2010 по 2018 роки, але чомусь не ставиться на міський кросовер Каптур 1 покоління.

За весь час виробництва, двигун К4М удосконалився більше 50 разів. При цьому зміни в самому моторі були незначними, основу становила базова версія. Найбільш характерною ознакою в конструкційному плані стало оснащення деяких версій двигуна фазоповертачами (встановлення механізму регулювання фаз газорозподілу).

Решта змін силового агрегату серії K4M 1.6 л. 102 к.с в більшій частині стосувалися зміни кріплення двигуна, норм токсичності, варіації з потужністю, а також симбіозом з МКПП або АКПП.

Французьким інженерам вдалося втілити в життя мрію всіх автолюбителів – створити простий, надійний і довговічний двигун. Незважаючи на те, що базова модель вийшла на рідкість вдалою, роботи по вдосконаленню силового агрегату не припинялися.

Двигун знайшов широке застосування не тільки на французьких авто, а й на багатьох інших, наприклад, російській ладі ларгус, японських Nissan Kubistar, Nissan Almera.