За відгуками автовласників до найбільш довговічного двигуна Рено Дастер (Renault Duster) з великим ресурсом і дрібними болячками, які рідко, але все ж з’являються в процесі експлуатації відноситься бензиновий силовий агрегат заводської серії К4М об’ємом 1.6 літра на 16 клапанів потужністю від 90 – 115 конячок.

Отже, почнемо з паливних форсунок двигуна, які вважаються досить довговічними, проте часом вони можуть засмічуватися, що легко усувається ультразвуковим чищенням.

Підтікання масла по сальнику колінвала, з-під клапанної кришки або по її кріпильних болтах, а також по гумовій прокладці піддону є досить звичайним явищем. Також помпа двигуна Renault Duster k4m 1.6 може призвести до протікання.

Якщо двигун починає мляво із запізненням реагувати на акселератор, то треба діагностувати датчик абсолютного тиску (ДАТ) у впуску.

Якщо двигун Renault 1.6 К4М смикається при рушанні, спостерігаються провали в тязі, то несправності можуть бути виявлені в бензонасосі – або його моторчик зношений, або забита сітка паливоприймача. Також винуватцем можуть бути несправні свічки запалювання або котушки.

А ось якщо двигун K4M не заводиться і відсутня іскра на котушках, то зазвичай біда полягає в несправності датчика положення колінвала. Буває, двигун Рено не заводиться через ослаблення клеми на стартері або через вигорання клеми бензонасоса або поломки його моторчика.