Карлос Гон зводить рахунки зі своїми недругами і розповідає, як, на його думку, все було насправді.

Гон разом зі своїм співавтором, колишнім журналістом Філіпом Рисом, розповідає свою версію арешту, допиту і закулісних інтриг в раді директорів автомобільного альянсу, який стрясають скандали після його звільнення. У 473-сторінковій книзі також йдеться про кар’єрні досягнення Гона у Renault-Nissan, даються історичні посилання і навіть містяться поради з управління автокорпораціями.

Так, наприклад, Гон стверджує, що намагався запобігти більш глибокій інтеграції між двома автовиробниками в рамках тристороннього альянсу з Mitsubishi Motors. За словами Гона, він надав «явні докази» змови між Nissan, японською прокуратурою і урядом країни.

FCA і PSA

У книзі «Час істини» стверджується, що звинувачення у фінансових порушеннях не мають доказів; що «дружня підтримка» ділового партнера з Саудівської Аравії Халеда Джуффалі була цілком невинною і «всі так роблять» і що 10 рівнів внутрішнього аудиту в Nissan запобігли б нецільовому використанню коштів компанії, і він просто не зміг би зробити жодин із тих злочинів, в яких його звинувачують.