В наші дні здається, що на все є світовий рекорд. Нещодавно Mercedes-Benz побив рекорди кола на Нюрбургринзі як найшвидший автомобіль класу люкс і найшвидший серійний автомобіль. Щоб не відставати, Porsche встановив власний рекорд. Він тримався боком 42,171 кілометр.

Це ще один дрейфуючий рекорд. Він відноситься до електромобілів. Результати заїзду вже надруковані в Книзі рекордів Гіннеса. Porsche встановив рекорд в своєму центрі Porsche Experience Center на Хоккенхаймрінг, випустивши серійний Taycan з заднім приводом.

Пілотував Porsche Денніс Ретер. В кінцевому підсумку він подолав 210 кіл з протилежним блокуванням. В цілому 42,171 км безперервного дріфту. Сеанс тривав 55 хвилин, а середня швидкість склала 46 км / г.

Ретер визнав, що витримувати занос майже годину було «дуже втомлююче». Зчеплення не було стабільним, тому впродовж всієї спроби був потрібний високий рівень концентрації. Щоб підтвердити результати, автомобіль був оглянутий до і після пробігу. Системи спостереження від GPS до датчиків швидкості задокументували цю подію. Камера, встановлена ​​на даху, також записала весь пробіг.

Porsche Taycan дрифт

Цей рекорд дрейфування електромобіля вражає. Але він все ще далекий від божевільного рекорду, встановленого BMW два роки тому. Інструктор BMW Performance Driving School Йохан Шварц на автомобілі F90 M5 безупинно дрейфував протягом восьми годин. З двигуном Bimmer, який працював на високих оборотах, потрібно не менше п’яти дозаправок.

Якщо Porsche вирішить встановити загальний рекорд дрифту, тримати автомобіль включеним під час кружляння по майданчику здається більш легким завданням, ніж тандемний дрифт для доливання палива.