Платформа справді буде цікавою – із заднім приводом і трьома типами акумуляторів на вибір.

Взагалі, перехід на нову платформу – це добре і навіть дуже. Вся справа в тому, що поточний Sprinter, за великим рахунком, сурогат. Інакше кажучи, взяли звичайний дизельний автомобіль і перетворили його в електрокар шляхом застосування цілого розсипу компромісних заклинань, на зразок маленьких батарей на 35 кіловат-годин.

До слова, про батареї у Mercedes-Benz Sprinter – тепер їх буде цілих три. Поки що ми маємо тільки одне значення – 120 кіловат-годин, що досить багато.

Правда, є питання – це значення для базового акумулятора або старшого, або взагалі середнього? Тобто альтернативи можуть бути і більшими і меншими, хоча такої скнарості в 35 кіловат-годин відверто вже не буде.

Mercedes-Benz Sprinter
Mercedes-Benz Sprinter

Проте, двигун буде один – ззаду. Дивно, що виробник не став займатися повнопривідною схемою. Можливо, це було б і виправдано, з огляду на велику кількість заявлених кузовів.