Volkswagen ID.4 отримав хороші відгуки з різних причин. Одна з них, можливо, не основна, – це дуже маленький радіус для розвороту – всього близько 10,2 м.

Volkswagen заявив, що вклав багато сил і застосував кілька нових технологій при розробці шасі ID.4 – як механічних компонентів, так і в електронній системи управління.

Завдяки платформі Modular Electric Drive Toolkit (MEB) і заднього приводу ID.4 виявився досить маневреним для свого розміру.

ID.4 отримав передню підвіску стоїчного типу з нижніми важелями управління, циліндричні пружини, телескопічні амортизатори і стабілізатори поперечної стійкості. Вперше для Volkswagen рульова рейка розташована в передній частині центральної частини коліс, щоб оптимізувати стійкість при проходженні поворотів.

Tesla Model 3
Tesla Model 3

В останньому тесті ID.4 майже зрівнявся по радіусу повороту з крихітним Volkswagen e-up! – 9,7 м, і значно перевершив Tesla Model 3 Standard Range Plus. Для Model 3 потрібно близько 11,8 м.

ID.4 практично вистачає ширини трьох паркувальних місць, в той час як Model 3 – чотирьох.