Новий електрокар з футуристичним виглядом Audi RS e-tron GT планують презентувати в кінці цього року, перш ніж він надійде в продаж навесні наступного року. Однак ціни поки не оголошені офіційно.

Продуктивність авто вражає, навіть якщо, ті недавні повідомлення про можливе встановлення тримоторного двигуна потужністю на 700 кінських сил були помилковими. Замість цього RS e-tron GT використовує таку ж саму двомоторну трансмісію, що і Taycan Turbo S. У прототипу вийшло трохи менше потужності та крутного моменту, ніж у Taycan Turbo, навіть незважаючи на те, що у нього така ж батарея, як і у Porsche з корисною ємністю 83,7 кВт-г.

Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT

Інші обговорювані характеристики включають в себе споряджену масу RS e-tron GT в 2,3 тонни і конфігурацію двоступеневої коробки передач, яка утримує вас на 1-ій передачі до 80 км / г перед перемиканням на більш високу. В іншому випадку максимальна швидкість становить 250 км / г, а розгін до 100 км / год займає менше 3,5 секунд.

Audi RS e-tron GT

Audi недавно провела медіа-захід, який присвятили прототипу RS e-tron GT в Греції. Крім представників ЗМІ концерн запросив гонщика Формули E Лукаса ді Грассі для ознайомлення з повністю електричним автомобілем. Ді Грассі виступає за Audi Sport ABT Schaeffler і є одноразовим чемпіоном Формули E (2016/17).

Машина весела! Очевидно, що такий Gran Turismo повністю відрізняється від гоночного автомобіля. Тим не менш, є багато паралелей, особливо потужне прискорення, яке доступне протягом тривалого часу. Володіючи такими високими технологіями, e-tron GT з точки зору охолодження навіть більш інноваційний, ніж мій гоночний автомобіль Formula E. Зчеплення з дорогою і точність в поворотах, безумовно, дуже вражають.

– зазначив гонщик.

Він також похвалив RS e-tron GT за гальмування, яке він назвав «сильним і точно керованим».

Більше відомостей про цей автомобіль стане відомо в кінці цього року.