Як тільки Toyota офіційно оголосила вихід нового GR Yaris 2021 року для європейського авторинку, експерти німецького видання Autogefühl провели всебічні випробування.

На відміну від більшості своїх конкурентів, GR Yaris – це не просто більш швидка версія пересічного Yaris. Замість цього Toyota створила його, щоб відповідати вимогам омологації (приведення продукту до відповідності якимось стандартам або вимогам) для чемпіонату світу з ралі.

Toyota GR Yaris
Toyota GR Yaris 2021 року

Автовиробник відмовився від програми WRC наступного покоління кілька місяців тому на користь поновлення свого гоночного автомобіля Yaris попереднього покоління. При цьому дорожній GR Yaris продовжує жити. Він володіє всіма якостями вражаючого автомобіля.

В основі GR Yaris лежить 1,6-літровий трициліндровий двигун з турбонаддувом, який, відповідно до європейської специфікації, розвиває потужність 257 кінських сил і 360 Нм крутного моменту. Цей двигун з’єднаний з шестиступінчастою механічною коробкою передач, яка передає потужність на всі чотири колеса через першу оригінальну систему повного приводу.

Toyota GR Yaris

Тоді, як деякі інші хот-хетчі на ринку розвивають потужність понад 300 «коней», GR Yaris дуже швидкий. Прискорення на передачу виглядає дуже сильним, в чималому ступені завдяки коротким передавальним числам. Рецензент з Autogefühl каже, що він приголомшений тим, як маленький хот-хетч розганяється.

Відзначається, що рульове управління чудове і що завдяки системі повного приводу воно забезпечує приголомшливе зчеплення навіть у вологих умовах. Новинка також пропонує три режими руху: Normal, Sport і Track, в яких крутний момент між осями розподіляється в співвідношенні 60:40, 30:70 і 50:50 відповідно.

Приклад, протестований в «свіжому» відео, укомплектований доступним комплектом плат, який включає диференціали підвищеного тертя Torsen спереду і ззаду, а також набір легких 18-дюймових кованих коліс і переналаштовану підвіску.