Автоконцерн Jaguar Land Rover (JLR) в найближчі кілька років буде дотримуватися нової глобальної стратегії, що отримала промовисту назву «Reimagine». Причому компанія не тільки сформулює нову ідею «сучасної розкоші», а й приділить особливу увагу турботі про навколишнє середовище.

До 2039 році концерн JLR збирається приміряти на себе статус кліматично нейтрального бренду. Поки ж в найближчі п’ять років автовиробник збирається активно переорієнтувати виробництво в дусі стратегії електричної мобільності.

Так, марка Jaguar вже до 2025-го перестане випускати машини з традиційними двигунами, повністю сконцентрувавшись на моделях з нульовим рівнем викидів. Для майбутніх електрокарів створять нове сімейство, воно буде відрізнятися яскравою зовнішністю і сучасними технологіями. А ось батарейна модифікація XJ в нову лінійку не потрапить.

До 2030 року всі нові авто під логотипом Jaguar будуть батарейним. Крім цього, близько 60% всіх реалізованих позашляховиків Land Rover теж переведуть на електротягу. Дебютний електрокар Land Rover представлять в 2024 році.

Jaguar XJ
Jaguar XJ

Однією електрифікацією новий бізнес-план JLR не обмежується: концерн збирається оптимізувати виробництво і розробити локальні ланцюжків постачання.

Відмова від економічно неефективних платформ, розробка машин на паливних елементах і багато іншого – компанія задумала серйозну реформу та цілеспрямовано впроваджує її в  життя.