Китайський Dongfeng представив на виставці в Пекіні концепт-кар нової марки Voyah. Вражаючий i-LAND був створений у співпраці з італійською дизайнерською студією Italdesign і проголошує амбітні плани компанії в сегменті розкішних електрокарів.

Китайські автовиробники мислять із фантазією, працюють у великих масштабах і не бояться давати великі обіцянки – у цьому ми переконуємось, спостерігаючи за новинками автосалонів у Китаї в останні роки.

Voyah i-LAND
Voyah i-LAND

Комплекси? Жодного сорому, коли справа доходить до того, щоб “надихатися” дизайном конкуренції із Заходу. Проте, і в цій галузі щось змінюється – китайські бренди шукають власну “мову” дизайну, купують дизайнерів європейських брендів, або, як у випадку з Донфенгом, передають загальний дизайн відомій італійській компанії – Italdesign.

Нагадаємо: Dongfeng – це компанія, яка раніше продавала мікроклапани з характерною решіткою BMW під торговою маркою DFSK. В даний час вона є акціонером концерну PSA (належить 13,68% акцій) та його найважливішим партнером у Китаї, вона також керує спільним підприємством з Nissan, Renault та Honda, але також розробляє портфель власних брендів.

Voyah i-LAND

Натомість Italdesign – це стилістична студія, заснована в 1968 році Джорджетто Джуджаро. Він розробив такі автомобілі, як VW Golf I та Passat B1, BMW M1, DeLorean DMC 12 або Fiat Uno. В даний час компанія належить до групи Volkswagen, але надає послуги різним виробникам не тільки в автомобільній промисловості.

Voyah i-LAND

Voyah i-LAND – це концептуальний розкішний Gran Turismo, з якого китайці починають історію свого нового бренду. Назва стосується слів «Розкіш», «Автономність», «Природа» та «Делікатність».

Прем’єра машини відбулася в автосалоні, що триває в Пекіні.

Дизайн кузову, салону, інтерфейсів систем керування, а також візуальна ідентифікація, включаючи “крилатий” значок, були розроблені компанією Italdesign. Італійці також відповідають за побудову самої концепції.

Voyah i-LAND

Технічна сторона Voyah i-LAND

За даними Italdesign, автомобіль базується на платформі Dongfeng під назвою ESSA – Electric, Smart & Secure Architecture. Однак невідомо, чи це просто маркетингова оболонка чи вже готова база компонентів. Italdesign та Dongfeng не розкривають нічого про більш детальні технічні деталі.

Тож ми можемо просто милуватися появою Voyah i-LAND. Лінія цього великого купе, з майже карикатурно довгим спереду, дуже низьким дахом і короткою задньою частиною, добре підходила б до наступному Maserati Quattroporte або будь-якому іншому розкішному електрокару з італійським родоводом, який хотів би конкурувати з Porsche Taycan, наприклад. Тиснення повітряним каналом за переднім колесом виглядає інтригуюче – такі речі характерні скоріше у суперкарах з монококом, як у McLaren.

Voyah i-LAND

Світлодіодне освітлення багате, відповідно до сучасних тенденцій, які проголошують, що “світлодіоди – це новий хром”. Ззаду світлова смуга навіть трохи нагадує згаданий електромобіль від Штутгарта … Довгі двері Voyah відкриваються вгору і дають широкий доступ до двох рядів сидінь.

У кабіні пілотів: високий тунель, який відповідає характерній розкоші GT (можливо, батарея буде частково там), панорама дисплеїв, що простягається на всю ширину інтер’єру. На кермі є також екран – ми вже бачили щось подібне в Byton M-Byte і сподіваємось, що більше ніде не побачимо. Центральна консоль з кількома кнопками перегукується з формою крилатого логотипу Voyah.

Voyah i-LAND

Чи є шанс, що ми побачимо i-LAND у виробництві та на вулицях, наприклад, Шанхаю, Пекіна чи Шеньчженя?

У Dongfeng заявляють, що випустять електричний автомобіль під брендом Voyah в Китаї у 2021 році, але не повідомляють, чи буде це i-LAND. Нам також цікаво, чи буде компанія підтримувати співпрацю з Italdesign у довгостроковій перспективі.