Американський автомобільний концерн оновив лого, яким користувалися із 1964 року.

Зміни у дизайні емблеми були не випадковими. Тепер кожен елемент логотипу компанії нестиме у собі певний зміст, пов’язаний із культовими відмінностями та технічними інноваціями автівок цього бренду.

Нова емблема містить все ті ж букви GM, та тепер вони набагато більшого розміру і мають заокруглені краї. Нижнє підкреслення залишилося лише під буквою m. Такий графічний хід створює посилання на новітню технологію батарей Ultium.

Навіть невеличкий відступ між підкресленням та буквою m також несе у собі певне значення. Він символізує електровилку – обов’язковий атрибут будь якого електрокара.

General Motors logo

Щоб зробити нову емблему популярнішою та донести її значення до споживача, концерн запустив масштабну рекламну кампанію Everybody In. Також у рамках цієї кампанії бренд збирається анонсувати випуск ще 30 моделей електрокарів та гібридів впродовж наступних 4 років.

Нагадаємо, що остання електрична автівка компанії, пікап моделі GMC Hummer EV, дебютувала восени минулого року. Оснащений батареєю Ultium флагман у найпотужнішій своїй модифікації (1014 к.с) розганятиметься до 100 км/год менш ніж за три секунди. Старт продажу Хаммера планується вже наприкінці 2021 року.