Довгий час престижним японським брендам в Європі було нелегко. Деякі компанії з’являлися так само швидко, як і зникали. Однак є виняток.

Сьогодні, під наш приціл попала компанія Lexus. Спробуємо розібратись, як вона працює на нашому континенті та інших ринках.

Європа – це особливий ринок для японських преміум-брендів.

У випадку з Acura або Infiniti важко згадати великі успіхи. Розкішний бренд Honda ненадовго з’явився в Україні та Великобританії. Infiniti був набагато кращим з точки зору доступності в Європі, але результат був однаковим. Бренд Nissan назавжди відійшов від Європи.

Тож на полі бою залишився тільки один гравець з Японії – Lexus. Розкішний бренд концерну Toyota працює досить добре. Не бракує охочих придбати автівку з характерним логотипом “L”. Більше того – клієнтів стає ще більше.

Lexus CT
Lexus CT

В минулому році Lexus зафіксував прибуток майже у всіх країнах світу, де він присутній. Він справився найкраще на одному з найбільших світових ринків – Китаї. Там було цілих 25 відсотків збільшення обсягів продажів. Продано приблизно 202 тисячі автомобілів.

Також спостерігається значне зростання в Японії (+13% і продажі 62 000 одиниць) та Європі (загалом 87 000 одиниць та +14%). Також більший інтерес спостерігається на Близькому Сході (8 відсотків і 32 тис. одиниць) та східній частині Азії (34 тис., а також +8 відсотків).

На найбільшому ринку Lexus, тобто США, результат був рекордним у 2018 році, продано близько 325 тисяч. автівок. І, це ще не кінець.

Lexus LX Heritage V8
Lexus LX Heritage V8

Минулий рік увійшов в історію Lexus також з цілком особливої ​​причини. Саме в 2019 році компанія продала свій 10-мільйонний автомобіль і зафіксувала 20% збільшення продажів гібридних автомобілів (Lexus продає не тільки гібридні машини).

Більше того, гібридний привід дуже популярний в одному з найпопулярніших сегментів ринку – ринку позашляховиків. Цілих 96 відсотків клієнтів, які обирають позашляховики Lexus (UX, NX, RX, RX L, GX та LX), обирають електрифіковану версію.

То що далі? Lexus оголошує про подальшу електрифікацію. Окрім гібридних приводів, бренд також розробляє повністю електричні авто. Прем’єра першого серійного автомобіля вже позаду: UX 300e, і це лише початок.