Кількість гібридів, доступних на ринку, постійно зростає. Різні бренди постійно додають до своєї пропозиції моделі з “штекером”. Звичайно, у Peugeot також є свої представники, одним з яких став 508 Hybrid.

508 пропонується з бензиновим, дизельним та гібридним приводами. Сьогодні ми представимо вам наймоднішу версію гібриду на даний момент. Його потужність становить 225 к. с.: 180 к.с. йдуть від бензинового двигуна 1.6 PureTech та 110 к.с. від електрики. Вся міць передається на передню вісь через автоматичну 8-ступінчасту коробку передач.

Як і належить плагіну, у нас є вибір режимів водіння, які дозволяють вибрати спосіб роботи приводу – електричний, гібридний та спортивний. Якщо ми оберемо перший, ми будемо їздити на машині безшумно, використовуючи лише енергію, що зберігається в акумуляторах.

Peugeot 508
Peugeot 508

Запропонованої потужності достатньо для пересування містом. Виробник заявляє, що в цьому режимі ми можемо подолати близько 50 км. На практиці це трохи інакше, і ми пройдемо біля 35-40 км в реальному вираженні, залежно від сформованих умов. Повний заряд акумуляторів займає багато часу. Зарядка від домашньої розетки займе у нас близько семи годин, а на платних, більш ефективних зарядних пристроях – близько двох годин.

Для тих, хто хоче їздити більш динамічно, підготовлений режим Sport. Тоді машина живиться від обох двигунів одночасно. Peugeot 508, безумовно, спортивна автівка, і, незважаючи на свої розміри, вона дуже добре їздить. Рульове управління точне і дозволяє почувати себе впевнено за кермом. На жаль, при більш енергійній їзді коробка передач виявляє свої недоліки. Вона часто губиться в передачах, і буває, що автівка сильно смикається.

Peugeot 508

Розгін до 100 км / год займає 8,2 секунди, що є непоганим результатом, але варто нагадати, що не менш потужна бензинова версія відверто швидша (7,4 секунди).

Останній гібридний режим залишає машину вирішувати, який привід вона використовує в даний час. Водіння в гібридному режимі, після розрядження акумулятора, не таке вже й економічне. У місті витрата палива становить приблизно 10 л / 100 км. На трасі споживання палива зменшується приблизно до 6/100 км.

Peugeot 508

Зовні Peugeot 508 Hybrid виглядає дуже футуристично. Незважаючи на кузов універсалу, форми динамічні, підкреслені великими ободами, безрамними дверима та сучасним виглядом скла, темними світлодіодними задніми ліхтарями. Байдуже проїхати повз цю машину дуже складно.

Інтер’єр теж не нудний. Коли ви займаєте своє місце на водійському сидінні, помітно дуже маленьке, сплощене кермо. Віртуальні циферблати трохи вищі, вони розбірливі та прозорі. Великим плюсом є симпатичні та зручні сидіння з функцією масажу, що робить подорож більш приємнішою. Нічне бачення є корисною функцією після настання темряви, яка застерігає від пішоходів та тварин на дорозі.

У  Peugeot 508 є багато місця для пасажирів, але лише спереду. Для такого великого автомобіля, здавалося б, у нас більше місця для задніх пасажирів, ніж це є насправді. Люди, які сидять у задньому ряду, напевно будуть скаржитися на відсутність місця для колін, а трьом буде зовсім некомфортно. З іншого боку, багажник заслуговують похвали – 530 л – це те ж саме, що і у стандартних версіях із ДВЗ, що майже нечувано. В результаті постраждала ємність бака – вона зменшилася з 62 до 42 літрів.

Peugeot 508

Підводячи підсумок, цей тип автомобілів орієнтований на вузьку групу людей. Економічно виправдати їх придбання важко – 508 HYbrid SW коштує щонайменше 48 900 доларів, що на 7 000 доларів дорожче порівняно із швидкою бензиновою версією PureTech 180.

Порівнюючи гібрид з не менш сильним “бензиновим” варіантом, вам доведеться заплатити додатково 4 600 у.о. Нелегко компенсувати таку різницю, навіть заряджаючи машину від власної розетки щодня. Тому гібридний варіант є більше пропозицією для людей, які хочуть інвестувати в нову технологію, а не економити завдяки їй.