Цікавий курйоз трапився з японським автомобільним концерном в Австралії. Там Toyota заборонили рекламувати свою новинку – мовляв, вона лякає людей і змушує їх стати на хибний шлях.

Так, читачі Avtosota, все так, як ви прочитали. Але в чому ж заковика? Якщо подивитися рекламний ролик (мова йде про Yaris GR), то там нічого критичного немає.

Сюжет такий – сестри поспішають на свято до батьків. Вони щось забули і просять свого молодшого брата цю втрату привести, той сідає в свій «Яріс», різко зривається з місця і мчить на допомогу.

Владі Австралії не сподобалося саме ось це – «різко зірвався з місця». Виявилося, що реклама пропагує небезпечне водіння! Заодно Toyota звинуватили в тому, що ролик може провокувати молодих людей на небезпечні трюки та перевищення швидкості.

Вердикт: реклама Toyota порушує дві частини Федерального кодексу реклами автотранспортних засобів Федеральної палати автомобілів: порушення швидкісного режиму та небезпечне водіння.

Toyota Yaris Cross
Toyota Yaris

Справедливості заради варто сказати, що японці спробували виправдатися, і звернулися до відповідних регулюючих органів, але ті заявили, що пропаганда небезпечного водіння все ж має місце бути.

Автомобільні експерти повідомляють, що Австралійське бюро рекламних стандартів розглянуло проблематичний комерційний ролик, і їх вердиктом було те, що він не сприяє перевищенню швидкості. Однак, заохочує “небезпечну їзду” через коротке пришвидшення GR Yaris після того, як він поспіхом виїжджає з гаража.

Це, австралійці ще не бачили українських реклам. Щасливці!