Фахівці вирішили оцінити безпеку бюджетних індійських варіацій по тесту Global NCAP.

Випробувана базова індійська версія Seltos оснащується двома подушками безпеки.
При цьому в авто відсутні фіксатори Isofix під дитячі крісла, а також ремінь безпеки середнього пасажирського місця заднього дивана.

У свою чергу силова структура кузова змогла насилу вистояти удар. В даному випадку зафіксували граничну деформацію, що допускається правилами Global NCAP.

У підсумку модель заробила тільки три зірки з п’яти можливих для дорослих пасажирів, а також дві – для дітей.

Варіація S-Presso від Suzuki повністю провалила тест Global NCAP і не змогла взяти хоча б одну зірку. Базова комплектація авто включає тільки подушку безпеки. При цьому в машині відсутній Isofix. Груди двох передніх пасажирів під час удару отримали дуже велике навантаження. Конструкцію кузова визнали нестабільною, яка потребує доопрацювання.

Hyundai Grand i10 Nios
Hyundai Grand i10 Nios

А ось варіація Grand i10 Nios змогла набрати по дві зірки для дітей і дорослих. Найдоступніша модифікація похвалиться двома фронтальними подушками і переднатяжителями ременів безпеки для передніх пасажирів. При цьому в авто відсутні Isofix, а також триточкові ремені для всіх пасажирів.