В ході краш-тестів експерти Global NCAP протестували Maruti Suzuki S-Presso з індійського ринку. П’ятидверний хетчбек отримав похмурий нульовий рейтинг безпеки для дорослих. Відео показує, наскільки автомобіль поганий.

Агентство протестувало версію S-Presso початкового рівня. У списку можливостей – тільки подушка безпеки на стороні водія. Більш високі рівні обробки салону також пропонують пристрій безпеки і для пасажира.

Maruti Suzuki S-Presso
Maruti Suzuki S-Presso

Відео оцінки абсолютно жорстоке. Навіть після удару об подушку безпеки манекен, який сидить на водійському сидінні ударився головою об середню стійку. Датчики показують високі навантаження на груди обох манекенів на передніх сидіннях.

Експерти Global NCAP оцінили S-Presso в плані безпеки дітей на дві зірки. Агентство також відзначає, що в стандартній комплектації для дитячої стримуючої системи відсутні якорі ISOFIX.

 

Дуже прикро, що Maruti Suzuki, виробник з найбільшою часткою на індійському ринку, пропонує такі низькі показники безпеки для водіїв. Місцеві виробники Mahindra і Tata продемонстрували високий рівень безпеки та захисту для своїх клієнтів, отримавши цілих п’ять зірок.

– сказав про результат президент фонду Towards Zero Foundation Девід Уорд.

Краш-тест S-Presso став частиною програми Global NCAP #SaferCarsForIndia. В останньому раунді оцінок Hyundai Grand i10 Nios отримав дві зірки і Kia Seltos – три.

В даний час оцінки агентства для автомобілів індійського ринку перевіряють тільки лобовий захист і не включають оцінки захисту від бокового удару або при зіткненні з пішоходами. Організація має намір додати ці оцінки пізніше.