Японська марка Mazda найближчим часом готується випустити не тільки рядний шестициліндровий двигун, але і застосувати для своїх моделей гібридну систему від Toyota.

Обсяг продажів компанії Mazda впав на 21%, а операційні збитки компанії склали 52,9 мільярда ієн. Тому не дивно, що автомобільний бренд хоче заощадити. В результаті концерн прискорює зниження витрат і зміцнює свої альянси з іншими автовиробниками.

Mazda також хоче підвищити «цінність свого бренду», інвестуючи в унікальні продукти та технології. В рамках цих зусиль компанія інвестує в подовжню архітектуру, в якій використовується майбутній рядний шестициліндровий двигун.

Mazda CX-30salon

 

Презентація також передбачає, що прийдешній силовий агрегат отримає бензиновий, дизельний і Skyactiv-X варіанти.

Платформа також буде підтримувати повнопривідні, помірно-гібридні та гібридні, що підключаються силові агрегати. Замість цього в моделях меншого розміру будуть застосовуватися технології електрифікації з використанням роторних двигунів.

У довгостроковій перспективі компанія буде використовувати електромобілі та розробляти «ексклюзивну» платформу для їх підтримки. Компанія також зосередиться на автономному водінні та розширенні можливостей підключення транспортних засобів.

Mazda планує збільшити річні продажі. В рамках цих зусиль створюються дилерські центри «наступного покоління». Компанія розуміє, що необхідно поліпшити фінансування клієнтів завдяки партнерству з Toyota. Говорячи про Toyota, Mazda буде просувати свої зв’язки з США завдяки новому виробничому підприємству Mazda Toyota в Алабамі.

Mazda MX-30

Mazda мовчить про те, які саме автівки збирається випускати на заводі. Це має бути якийсь кросовер з виробничою потужністю 150 000 одиниць в рік. Майбутня модель буде пропонуватися з гібридною системою від Toyota.

Mazda також запропонує версію Toyota Yaris з логотипом. На даний момент про модель мало що відомо, але це буде гібрид, який збираються продавати в Європі.