Крім того, до команди дизайнерів китайської електромобільної компанії приєднається фахівець з Seat.

Компанія Nio була заснована в 2014 році, на чолі знаходиться підприємець Вільям Лі. Протягом перших років свого існування компанія зуміла знайти інвестиції, побудувати і запустити власний завод в місті Хефей. Тут налагоджено випуск кросоверів ES8 (флагман лінійки), а також більш компактних моделей ES6 і EC6. Вони належать до преміального сегмента. У наступному році лінійку обіцяє поповнити новинка – великий седан ET7.

На фото: Nio ES8

Продажі Nio в Китаї на цей час ростуть: так, за підсумками «ковідного» 2020 року дилери реалізували на домашньому ринку 43 728 машин, що майже на 109% більше, ніж роком раніше. За перші сім місяців 2021-го (більш свіжих даних поки немає) клієнти купили 47 836 примірників, що в 2,7 рази більше, ніж в січні-липні минулого року.

Нагадаємо, в травні Nio оголосила про вихід на європейський ринок, першою країною на черзі передбачалася дружелюбно налаштована до «зеленого» транспорту Норвегія. Продажі повинні були стартувати в липні поточного року, однак вихід затримався: дилери бренду почали приймати замовлення на імпортовані кросовери ES8 кілька днів тому.

У компанії не мають наміру зупинятися на досягнутому. Як повідомляє британське видання Autocar, в крісло глави дизайнерської студії Nio сіл Алістер Уїлан, який раніше працював в компанії Jaguar Land Rover, зокрема він відповідальним за розробку дизайну F-Type і F-Pace, а також за інтер’єр I-Pace EV. Він пропрацював в JLR 21 рік, хто займе його місце головного пір інтер’єрів в британській компанії, поки невідомо.

Також тепер очолює команду дизайнерів китайського електромобільного стартапа і Хоакін Гарсія з Seat (ця іспанська марка належить німецькому концерну Volkswagen). Протягом останніх п’яти років він обіймав посаду провідного дизайнера екстер’єру для всіх серійних автомобілів і концептів брендів Seat і Cupra.

Ще в список управлінців студії дизайну числяться Колін Фіппс, який раніше працював в американському концерні General Motors, а також Андреас Нільссон, який прийшов китайського холдингу Geely.

В кінці літа стало відомо про те, що компанія Nio в тому числі тримає курс на мас-маркет. Повідомлялося, що в Nio є робоча група, яка формує стратегію нового дочірнього бренду. Передбачається, що він дозволить компанії істотно наростити продажі і завантажити ще один завод (в Шанхаї). При цьому, за словами глави компанії Вільяма Лі, новий бренд не буде бюджетним: під маркою планується випускати високотехнологічні електромобілі, але більш доступні за ціною, ніж Tesla або, власне, Nio. Терміни появи нового бренду поки не розкриваються.