Автомобілі з підвищеною прохідністю завжди були певною слабкістю українських любителів техніки. Позашляховики дають свободу пересування, а найнадійніший варіант подібної техніки може експлуатуватися в найжорсткіших умовах.

В цій статті від авторського колективу Avtosota ви дізнаєтеся про рейтинг з трьох найнадійніших рамних позашляховиків.

Toyota Land Cruiser 100

Легендарна 100-ка вийшла на ринок ближче до кінця минулого століття. Японці представили позашляховик в декількох варіантах, щоб охопити максимально широку аудиторію споживачів.

Свого часу 100-ка зазнала 2 рестайлінги. 1-й був у 2000 році – автомобіль здобув нову 5-ступеневу ​​АКПП, більш сучасну оптику і решітку радіатора. На більшість “соток” ставилися бензинові двигуни V8 об’ємом 4,7 літра потужністю в 235 сил.

Багато покупців обходили стороною 4,2-літровий турбодизель – дуже даремно. Працює він тихо і не доставляє дискомфорту вібрацією. Відчутним стимулом на користь вибору дизельного варіанту можуть стати майбутні сотні тисяч кілометрів. Навіть з урахуванням того, що ціна дизельного палива не сильно відрізняється від вартості 95-го бензину різниця буде вагома – витрата у 4,2-літрового дизеля 14-15 / 100 км., А у бензинового в міському режимі – мінімум 20.

Обидва двигуни схожі за динамікою і неймовірно надійні. На проблеми через низьку якість палива скаржаться вкрай рідко, витрата масла відчувається тільки на автомобілях з величезними пробігами – ресурси моторів великі. Більшість власників автомобілів з пробігом 450-500 тисяч кілометрів ще не дізналися, що таке капітальний ремонт двигуна. Слабких місць у машини практично немає: на зразках перших років виробництва нерідко виникали проблеми з переднім редуктором, але цю проблему вирішили, встановивши в 1999 році більш надійну модель агрегату. Підвіска автомобіля проблем не доставляє – амортизатори і шарніри живуть досить довго, але в разі виходу їх з ладу ціни на запчастини кусатися не будуть.

І не забувайте приказку: чим крутіше джип – тим далі йти за трактором. Якщо вже застряг Land Cruiser, то витягнути його з бруду під силу тільки трактору або вантажівці.

Toyota FG Cruiser

Серійне виробництво почалося в 2006 році. Його кузов не тільки незвично виглядає, але і сконструйований він досить сміливо – задні двері відкриваються в незвичну сторону і це можливо зробити тільки після відкриття передніх дверей, а центральна стійка взагалі відсутня, віконця задніх дверей глухі.

Єдиний двигун об’ємом 4 літри, потужністю 239 коней і трохи перероблена ходова частина запозичені від 4Runner, в європейській версії від Prado. Спереду незалежна пружинна підвіска, ззаді залежна пружино-важільна конструкція зі стабілізатором поперечної стійкості.

В цілому ходовка відповідає класу позашляховиків. Двигун і його системи – японський еталон надійності, якщо не зіпсувати каталізатори поганим бензином. Встановлювалася як МКПП, так і АКПП.

FG Cruiser – міцний і витривалий позашляховик з мінімальним числом слабких місць.

Toyota Land Cruiser 80

Ця модель поєднала в собі комфорт і прохідність, а так само неймовірну витривалість.

Кузов і рама дуже міцні – реагенти з них сходять як “з гуся вода”, електрика теж має видатну надійністю, тільки висувна антена від бруду може закисати.

Двигуни встановлювалися виключно рядні шістки (бензинові, дизельні та турбодизельні). безнадувний дизель 1HZ об’ємом 4,2 літра представлений в двох модифікаціях потужністю від 120 до 135 к.с .; його турбоверсія мала індекс 1HD T і видавала 165 сил. Бензинові мотори вважаються вічними, а за витратами на масло та інші витратні матеріали вони виходять економічніше, ніж дизельні.

Можливі 2 варіанти трансмісії: постійний і повний привід – обидві надійні. Проста повністю залежна пружинна підвіска ходить неймовірно довго.

За словами шанувальників моделі: це останній справжній Land Cruiser, що володіє великим запасом міцності і товстим кузовним металом і лакофарбовим покриттям.

А що б вибрали ви? Пишіть свій варіант в коментарях.