Невдовзі на заводі Böllinger Höfe в Неккарзульмі розпочнеться серійне виробництво електричного купе Audi e-tron GT. Перш ніж ми зможемо побачити цей автомобіль у всій його красі, компанія вже відкрила перші факти про нього, поступово посилюючи напругу.

Ми також змогли почути, як звучить електричний бренд Gran Turismo, пов’язаний з Porsche Taycan.

“Напруга” у випадку електричної моделі – це хороший термін, тим більше, що він ідеально відображає природу e-tron GT. Менш ніж два роки тому ця концепція дебютувала, зараз починається масове виробництво. Новий e-tron GT стане першою повністю електричною моделлю Audi, що випускається у Німеччині. З цією метою модернізовано завод у Беллінгер-Хофе, той самий завод, де побудований спортивний R8.

Технічно Audi e-tron GT тісно пов’язаний з Porsche Taycan – він використовує ту саму платформу, хоча зовнішні розміри ближчі до Panamera. Ауді поки не розкриває подробиць приводу, але ймовірно, що e-tron GT отримає систему, що складається з двох двигунів (по одному на кожну вісь), а в базовій конфігурації він матиме потужність близько 590 к.с. Батареї ємністю 96 кВт-год повинні забезпечувати пробіг понад 400 км, і їх можна заряджати за допомогою швидких зарядних пристроїв потужністю до 350 кВт. У планах також топова версія RS, потужність якої перевищить 750 к.с.

Audi e-tron GT – перша зустріч

У рисах, все ще сильно покритих маскувальною сіткою, можна побачити машину на спеціальному закритому шоу в навчальному центрі Audi у Мюнхені. Незважаючи на камуфляж, машина справляє вражаюче враження. Автівка має відмінні пропорції тіла, в яких м’язисті крила чітко заявляють про спортивний потенціал моделі. Ви можете побачити окремі частини тіла на знімках.

На трасі, розташованій у навчальному центрі, блогери отримали можливість сісти на пасажирське місце і під час короткої поїздки дізнатися, чого чекати від остаточної версії. І хоча ця коротка поїздка головним чином була спрямована на знайомство із звуковими якостями нової моделі (про це трохи пізніше), реакції, які вона показала, справді стимулюють уяву, а запевнення щодо належності до групи суперболідів з часом прискорення до “сотні” менше 3 секунд, на наш погляд, зовсім не перебільшені.

Audi e-tron GT – звук на замовлення

І ось ми підійшли до звуку, на який інженерам Рудольфу Хальбмайру та Стефану Гзеллу знадобилося кілька місяців, щоб скласти, спроектувати, створити, реміксувати і нарешті адаптуватися до характеру автомобіля. Ефектом є додатковий звуковий пакет, який дозволяє оживити динаміку автомобіля звуком.

Як і кожен “електрик”, e-tron GT також оснащений системою AVAS, тобто попередженням про наближення автомобіля. У стандартній версії він генерується спеціальним гучномовцем, розташованим в передній частині автомобіля.

Однак у пакеті Sound є також другий динамік, встановлений ззаду, підтримуваний динаміками у задніх дверях. Працюючи разом, вони створюють приємний гул, що чується всередині. Його інтенсивність залежить від швидкості та положення педалі акселератора, і водій може за допомогою кнопки вибору режиму водіння Audi drive вибрати, чи бажає він і з якою інтенсивністю чути звуки (багатоступеневе регулювання).

Гарний пристрій, що дозволяє суб’єктивно краще відчути потенціал автомобіля, хоча його, мабуть, буде недооцінено. Інформація про весь процес «складання» цього звуку справляє ще більше враження. Ви можете побачити їх і послухати у відео.