Очікується, що німецька марка відправить модель третьої генерації на європейський ринок в 2024 році.

Бренд Opel вивів на ринок актуальне друге покоління Insignia в 2017 році. Правда, зниженню продажів моделі це не допомогло: за перший повний рік дилери в Європі реалізували 67 424 автомобіля (-6,8%). У 2019 му клієнти купили на цьому ринку всього 45 925 машин (-32%). На початку 2020 го модель оновили, але і це не врятувало Insignia від спаду попиту в січні-листопаді минулого «ковідного» року, коли вона розійшлася тиражем всього в 19 237 примірників, що в 2,2 рази менше, ніж роком раніше.

Незважаючи на досить слабкі показники, німецький Opel (а також його британський «брат» Vauxhall) розробляє Insignia третьої генерації. Очікується, що новинка з’явиться в 2024 році.

Поки що жодної офіційної інформації про майбутній седан немає. Ймовірно, це буде чотиридверка, але з більш спортивною зовнішністю у порівнянні з актуальним варіантом. До речі, зараз Opel Insignia представлена ​​в кузовах ліфтбек і універсал.

Поки що до виходу моделі та навіть до появи перших тизерів далеко, а отже, у художників є можливість пофантазувати на тему зовнішності Opel Insignia третього покоління. Нею скористався дизайнер іспанського видання motor.es. Згідно з його рендеру, у чотиридверки буде нове оформлення «передка». Vizor – це візитна картка найближчих новинок марки, яка передбачає, що глянсова решітка радіатора візуально поєднана з головною оптикою. Крім того, автомобілю, ймовірно, дістанеться більш похилий дах (як у Peugeot 508) та інші ліхтарі.

Очікується, що в основу «третьої» Insignia ляже платформа EMP2 останнього покоління (дебютує на новому Citroën C5). Імовірно нова модель виявиться довшою в порівнянні з попередником, правда, на скільки саме, поки не повідомляється. Ймовірно, в салоні буде більше простору для водія і пасажирів.

Opel Insignia
Opel Insignia

За попередніми даними, в моторну лінійку наступної Opel Insignia увійдуть бензинові та дизельні двигуни, в тому числі 1,5-літрові чотирициліндрові варіанти. Також очікується пара гібридних версій, які підключаються. Всі варіанти будуть йти в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, а повний привід отримає тільки найбільш потужний гібрид.

Нагадаємо, актуальна Insignia в Європі пропонується з бензиновими моторами об’ємом 1,4 і 2,0 літра з віддачею 145 (236 Нм) і 200 к.с. (350 Нм) відповідно, а також з 1,5-літровим дизелем потужністю 122 к.с. (300 Нм). У свою чергу нинішня «заряджена» версія GSi має повний привід і оснащується 230-сильним бензиновим турбомотором об’ємом 2,0 літра (350 Нм) з системою відключення двох циліндрів при малих навантаженнях. Базовий бензиновий і дизельний двигуни йдуть в парі з шестишвидкісною «механікою», більш потужні бензинові – з дев’ятиступеневим «автоматом».