Якщо ви чекали на Audi E-Tron GT як доступну версію Porsche Taycan, просимо вибачення за погану новину: це не так. Хоча ви вже можете придбати Taycan в Німеччині за 83 520 євро, новий електричний GT від Audi починається з 99 800 євро в цій країні. RS Audi E-Tron ще дорожчий: 138 200 євро.

Якщо ви перевірите номери та характеристики з більшою увагою, ви, напевно, заперечите, що, кажучи про еквівалент Porsche Taycan E-Tron GT Quattro, це буде Taycan 4S. Електричний Porsche з повним приводом коштує 106 487 євро, або на 6 687 євро дорожче, ніж його близнюк від Audi. Проблема з цим міркуванням полягає в тому, що Quattro представляє для Audi.

Audi E-Tron GT
Audi RS E-Tron GT

Повний привід – це риса особистості компанії з Інгольштадту. Якби ми мали дешевшу версію E-Tron GT, це був би Quattro, який коштував би менше, ніж Taycan. Якщо цього не сталося з самого початку, це тому, що цей Taycan від іншої марки коштує стільки ж, скільки його партнер на платформі.

Audi E-Tron GT

Якщо фотографії ще не дають вам розуміння того, наскільки близько розташовані ці два автомобілі, технічні специфікації повинні зробити це. E-Tron GT має довжину 4,99 м (196,5 дюймів) – Taycan 4,96 м (195,4 дюйма).

Хоча він трохи довший за Porsche, їх колісна база – на 2,90 м (114,2 дюйма) – і ширина – 1,96 м (77,4 дюйма) – однакові. Audi трохи вищий: 1,41 м (55,5 дюймів) проти 1,38 м (54,4 дюймів). Багажник вміщує 405 літрів (14,3 кубічних футів) простору – на 2 літри менше, ніж 407-літровий (14,4 кубічних футів) багажник Taycan – і багажник може перевозити 81 л (2,9 кубічних футів) речей. Паливний бак Porsche також трохи більший: 84 літри (3 кубічні фути).

Що стосується потужності та крутного моменту, E-Tron GT Quattro пропонує 350 кВт (469 к. с.) та 630 Нм (464,7 фунт-футів), які розганяють його від 0 до 100 км / год (62 милі / год) за 4,1 секунди та пропонують максимальну швидкість в 245 км / год (152,2 милі / год). Щодо Porsche 4S, то цифри складають відповідно 390 кВт (523 к.с.) та 640 Нм (472 фунт-футів).

Передбачається, що RS E-Tron GT є потужнішим – 440 кВт (590 к.с.) та 830 Нм. Це дозволяє їй рухатись від 0 до 100 км / год (62 милі / год) за 3,3 секунди і досягати максимальної швидкості 250 км / год (155,3 милі / год).

Версія RS електричного Audi порівнянна з Taycan Turbo, яка пропонує 500 кВт (590 к. с.) та 850 Нм (626,9 фунт-футів). Porsche коштує 153 016 євро, але він рухається від 0 до 100 км / год (62 милі / год) за 3,2 секунди та з максимальною швидкістю 260 км / год (161,6 милі / год).

Так само, як Taycan, Audi E-Tron GT має систему 800 В, що дозволяє йому заряджати до 270 кВт. Це дозволило б йому відновити 100 км пробігу лише за п’ять хвилин. При наявності акумуляторної батареї на 86 кВт-год (93 кВт-год брутто), що складається з 396 комірок, розподілених у 33 модулі по 12 акумуляторів, E-Tron GT Quattro мав би діапазон WLTP на 488 км.

З вартістю, яка не набагато привабливіша, ніж у еквівалентного Taycan, ми зараз задаємося питанням, якою буде маркетингова стратегія Audi, щоб запустити E-Tron GT. Більша дилерська мережа може допомогти їй досягти більших об’ємів продажів: нижча ціна допоможе їй ще більше.