Злиття Fiat Chrysler Automobiles (FCA) та PSA Group завершено. Тепер ці дві групи стануть величезною єдиною автомобільною групою (з 400 000 співробітників) під назвою Stellantis.

Мета – розширити асортимент електрифікованих автомобілів до 39 моделей до кінця 2021 року.

Група буде складатися з безлічі брендів. FCA: Fiat, Chrysler, Jeep, RAM, Dodge, Maserati, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Fiat Professional та PSA: Peugeot, Citroën, DS, Opel / Vauxhall.

Очільник PSA Карлос Таварес став генеральним директором Stellantis, тоді як головою FCA є Джон Елкан.

Одноразова вартість об’єднання оцінюється в 4 млрд. євро (4,85 млрд. дол.). З цього моменту ці показники мають ставати лише кращим, оскільки планується економити 5 млрд. євро на рік на взаємодії.

Як ми бачимо на слайдах, існує план консолідації розробки нових силових агрегатів (включаючи електрифіковані силові агрегати) та отримання прибутку від більшого масштабу:
Stellantis

Stellantis робить ставку здебільшого на Європу та Північну Америку. Здається, що найслабшим покриттям є Китай:
Stellantis
Що стосується сегментів, крім розкішних автомобілів, покриття є майже всеосяжним:
Stellantis
Згідно з планом, до 2025 року буде щонайменше одна «електрифікована» версія кожної нещодавно запущеної глобальної моделі.

До 2030 року частка електричних моделей може перевищити 35% від загального обсягу:
Stellantis
Одним з основних пунктів консолідації будуть глобальні багатоенергетичні та виділені електрифіковані платформи.

В даний час Stellantis пропонує 29 електрифікованих моделей, а ще 10 у стадії планування (39 до кінця 2021 року).
Stellantis
Що все це насправді означає? Консолідація автомобільного бізнесу неминуча, і це лише черговий розділ. Тільки час покаже, чи прискориться електрифікація групи.