У найближчі два роки британський виробник Aston Martin планує випустити 10 нових варіантів вже існуючих моделей.

Під керівництвом колишнього очільника Mercedes-AMG Тобіаса Моерса британський бренд приділяє особливу увагу майбутньому DBX. Зараз вже зрозуміло, що Aston Martin готує як мінімум дві додаткові похідні версії для свого позашляховика в найближчі 24 місяці. Одна з них може отримати деяку форму електрифікації. Подробиці про те, які ще нові варіанти знаходяться в розробці, залишаються засекреченими.

У бесіді з Financial Times Моерс підтвердив недавні повідомлення про те, що майбутні двигуни Mercedes-AMG, які будуть поставлятися для Aston Martin, вийдуть більш індивідуальними, ніж ті, які використовуються в даний час.

Майбутнє Aston Martin V12 також залишається під питанням, оскільки, автовиробникові необхідно дотримуватися правил Euro 7. Зрозуміло, що забезпечення відповідності його двигуна V12 виявляється складним завданням. На щастя, Моерс висловив зацікавленість у порятунку двигуна, сказавши Financial Times, що «прихильники V12» можуть його врятувати.

Aston Martin DBX
Aston Martin DBX

Тоді, як Aston Martin ризикне увійти в світ електрифікації з новим варіантом DBX і, імовірно, деякими іншими його моделями, він все ще бачить майбутнє в своїх міжнародних двигунах внутрішнього згоряння.

Фактично, Лоуренс Стролла недавно сказав Financial Times в окремому інтерв’ю, що навіть до 2030 року компанія як і раніше буде виробляти традиційні двигуни.