Веганство, або практика відмови від продуктів тваринного походження, зростає з кожним роком. Дослідження показало, що зараз веганами є 9,6 мільйона жителів одних тільки США. Це 3 відсотки від загальної чисельності населення. За останні 15 років це число збільшилося на 300%.

За даними VegNews, Toyota знає цю тенденцію. У надії надати своїм клієнтам найкращий сервіс компанія співпрацює з HappyCow, щоб допомогти веганам використовувати мобільні технології.

Для непосвячених HappyCow – це онлайн-платформа, яка допомагає тим, хто шукає веганські та вегетаріанські ресторани. Завдяки новому партнерству з автовиробником автомобілі Toyota і Lexus 2020 модельного року з опцією Destination Assist тепер можуть використовувати HappyCow і знайти найближчі місця для обіду.

Як це працює?

При натисканні кнопки «Пункт призначення» на екрані інформаційно-розважальної системи появиться повідомлення від реального працівника, який допоможе із запитом власника автомобіля. Користувачам просто потрібно згадати, що вони шукають веганський або вегетаріанський ресторан. Тоді живий представник скористається HappyCow, щоб знайти найближчий заклад громадського харчування.

Toyota Yaris GR

Функція Destination Assist пропонується в якості пробної протягом одного року для недавно придбаних або орендованих автомобілів Toyota. Автомобілі Lexus будуть проходити випробування протягом трьох років.

Ми раді бути частиною програми Toyota Connected Destination Assist, яка дозволяє власникам обраних моделей Toyota і Lexus 2020 модельного року спілкуватися з живими представниками, що навчені користуватися HappyCow.

– зазначив в інтерв’ю VegNews директор HappyCow Кен Спектор.

На даний момент сервіс HappyCow доступний тільки в США. Однак компанія вивчає можливості глобального розширення.