Черговий законопроект, покликаний розв’язати проблему з автомобілями на іноземній реєстрації.

Днями до Верховної Ради потрапив проект закону №4643-д, що пропонує низку змін до процедури розмитнення «євроблях». Зокрема вони торкнуться формули розрахунку акцизу та інших опцій для тих, хто не встиг вчасно легалізувати свою машину.

Кого торкнеться новий закон:

  • «євроблях», які ввезено до кінця 2020-го;
  • закон дійсний впродовж 6 місяців із дня його ухвалення;
  • одна людина може зареєструвати один автомобіль лише певної категорії;
  • машина повинна відповідати екостандарту “Євро-2”.

Нову ставку акцизу обчислюватимуть за формулою:
Базова ставка + коефіцієнт мотору + доплата за мотор на ДП

Базову ставку обчислюватимуть враховуючи вік автівки. Якщо машині менше 9-ти років – вона буде рівна 0. А якщо автомобілю від 10 до 15 років, то за кожен рік нараховуватимуть +25€.

Українці вимагають справедливого розмитнення

Щодо коефіцієнта двигуна авто, його рахуватимуть відштовхуючись від власне обсягу агрегата. Об’єм двигуна множитимуть на визначену ставку. Розмір ставки стартує з 0,25 € на двигуни до 2 тис. куб. см, до 1€ для агрегатів понад 5 тис. куб. см. За дизельний мотор потрібно буде доплатити ще 100 €.

Мито сплачувати більше не потрібно, а ПДВ розраховуватимуть не з вартості машини, а з розміру акцизу.