Вік моделі I-Pace – менше трьох років, але Jaguar вже готує ліфтинг для свого першого електричного автомобіля.

Ці патентні фотографії показують, що I-Pace отримає модифіковану передню панель з новими повітрозабірниками по обидві сторони від решітки, яка виглядає більшою, ніж раніше. Вона має яскраво виражений хромований акцент, що переходить в протитуманні фари.

Бічні сторони залишилися колишніми. Помітна перероблена задня частина з новими вентиляційними отворами, вбудованими в бампер. Оновлений I-Pace також отримав злегка змінену передню панель і нову декоративну деталь над дифузором.

Jaguar I-Pace ліфтинг

 

 

Звичайно, найголовніше – трансмісія. Поточна модель оснащена літій-іонним акумулятором потужністю 90 кВт-г, який живить два електродвигуни. Це дає I-Pace 400 повний привід, а також загальну потужність 394 к.с. і 694 Нм крутного моменту.

Тоді, як модель Jaguar I-Pace може розігнатися від 0 до 96 км / год за 4,5 секунди, її запас ходу в 377 км, оцінений EPA, трохи розчаровує. Шкода, що I-Pace не може зрівнятися з Tesla Model Y 525 км, яка вийшла аналогічного розміру.

 

 

Jaguar I-Pace ліфтинг

Зараз невідомо, чи вніс Jaguar будь-які модифікації в електричну трансмісію. При цьому його інженери могли знайти спосіб збільшити запас ходу в рамках фейсліфтингу.

Це ще належить з’ясувати, але в 2019 році компанія представила оновлення програмного забезпечення, яке збільшило дальність дії до 20 км.