Тепер, коли автолюбителі починають звикати до нового дизайну передньої решітки, концерн BMW планує ще одну радикальну косметичну зміну. У тестового авто X7 було багато камуфляжу, щоб приховати зміни, внесені Life Cycle Impulse (LCI).

Проте, вже є уявлення про те, що чекає новинку. Чи викличуть нові фари стільки ж суперечок, як решітка радіатора?

Здавалося б, основні фари будуть розташовані значно нижче на передній панелі в порівнянні з нинішнім X7, де оптика розташована безпосередньо під капотом. На тестових автомобілях X7 видніється тонка світлодіодна стрічка, можливо, для денних ходових вогнів. Іншими словами, BMW може планувати штабелювання фар для двох своїх найбільших позашляховиків.

Уже можна уявити, які суперечки викличе ця компоновка. Шанувальники бренду скаржаться, що X7 виглядає як Hyundai Santa Fe або інші автомобілі з фарами одна на одній. BMW дійсно піде цим шляхом для відновлення позашляховика в середині циклу.

BMW X7
BMW X7

Знову ж таки, навіщо BMW поміщати тимчасові фари нижче, ніж зазвичай, якщо в фінальному оновленні X7 фари будуть в їх звичайному верхньому положенні?

Для створення переднього бампера, придатного для цих фар тільки для прототипу, потрібні були б безглузді витрати. Ймовірно, LCI дійсно буде поставлятися зі складеними фарами або будь-якою іншою нетрадиційною установкою.

BMW X7

Крім вогнів, схоже, що оновлений X7 збереже свою велику решітку радіатора без прийняття нового зовнішнього вигляду, реалізованого в купе 4-й серії, M3, M4 і недавно представленому iX. Задня частина прототипу M50i також покрита камуфляжем. Але не варто чекати, що ці зміни будуть такими ж радикальними, як ті, які заплановані для передньої частини.

Варто визнати, що X7 не такий вже і старий, він існує на рину вже близько двох років. Переглянута модель навряд чи дебютує в найближчим часом, тому ми не побачимо її десь до кінця 2021 року.