Електричний крос належить компанії Hyundai преміум-бренду запропонують в трьох виконаннях, але акумулятор вибрати не вийде. На домашньому ринку прийом замовлень відкриють вже через кілька днів, в інших країнах модель з’явиться в наступному році.

Дизайн паркетника Genesis GV60 розкрили в серпні, а тепер з’явилися подробиці про техніку й оснащенні. Нагадаємо, це не перший електрокар корейського «преміум», але перша самостійна «електричка», яка не має родичів з ДВС. Ну а дебютним «зеленим» автомобілем Genesis став седан Electrified G80, який зроблений зі стандартної «чотирьохдверки» з аналогічним індексом.

В основі GV60 лежить платформа E-GMP (Electric Global Modular Platform), створена концерном Hyundai-Kia спеціально для електрокарів, на ній же побудовані крос-хетчі Hyundai Ioniq 5 і Kia EV6. Це означає, що, як і не преміальний родич, паркетник Genesis може мати задній або повний привід, тобто його запропонують з одним або двома електромоторами. Спереду — стійки McPherson, ззаду – багаторичажка. Дорогим виконанням ще покладені адаптивні амортизатори, жорсткість яких змінюється на підставі даних, отриманих з фронтальної камери, скануючої дорогу перед машиною.

Батарея у Genesis GV60 одна — місткістю 77,4 кВт * год, як у топового хетча Kia (у родичів ще є варіанти простіше). Акумулятор можна зарядити від «швидких» терміналів з напругою 800 вольтів, на «заправку» до 80% піде всього 18 хвилин. Але передбачена зарядка і з напругою 400 вольтів.

На домашньому ринку базовий GV60 буде доступним з електродвигуном потужністю 228 к.с. (350 Нм), запас ходу такого кросу – 451 км по циклу WLTP. У повнопривідної моделі на задній осі встановлений 217-сильний двигун, на передній — потужністю 101 к.с., сумарна віддача – 318 к.с. і 605 Нм (передній мотор можна відключити), «далекобійність» – 400 км. Найдорожчий Genesis GV60 Performance оснащений електромоторами потужністю 217 к.с. кожен, сукупна віддача – 435 к.с. (Але все так само 605 Нм), запас ходу складе 368 км. У цього варіанту є режим Boost, при його активації віддача підскакує до 489 к.с. і 700 Нм, але тільки на 10 секунд, тоді паркетник може розігнатися до «сотні» за 4 секунди. До того ж у GV60 Performance є режим дрифту.

Довжина «пятидверки» Genesis дорівнює 4515 мм, ширина – 1890 мм, висота – 1580 мм, колісна база – 2900 мм. Таким чином, за першим показником паркетник поступився і Ioniq 5 (4635 мм), і Kia EV6 (4680/4695 мм). У електрокара Kia відстань між осями аналогічне, у Hyundai – на 100 мм більше.

Зовнішній вигляд Genesis GV60 виконаний в актуальному фірмовому стилі марки, головна «фішка» якого – двосмугова оптика. При цьому у кросу є свої особливості: як і родинні Hyundai і Kia, «шістдесятий» отримав висувні ручки дверей і великий капот, запливають на крила, також модель відзначилася хромованими «зигзагами», що перетікають з задніх стійок на багажні двері. А ще для GV60 передбачені камери замість зовнішніх дзеркал (камери доступні і для Ioniq 5).

У салоні — об’єднані між собою віртуальна «приборка» і тачскрін мультимедійної системи. Роль центрального тунелю (його в машині немає) грає консоль, «виросла» з підлокітника, а на ній — підстаканники, ряд клавіш, що відповідає за управління мультимедіа шайба і зроблений у вигляді сфери селектор трансмісії. До речі, подібну кулю ми бачили на концептуальному купе Genesis X, представленому минулої весни. Працює це так: коли двигун GV60 вимкнений, сфера показується своєї «кришталевої» стороною, яка ще й світиться, а варто запустити мотор, як вона перевертається і з’являється селектор коробки. У машин з камерами замість дзеркал усередині є додаткові дисплеї, хоча виглядає це якось не по-преміальному.

Також для Genesis GV60 передбачена система розпізнавання осіб Face Connect: це маленька інфрачервона камера, розташована на водійських дверей, електроніка дізнається власника і відкриє / закриє двері, до того ж вона запам’ятовує настройки для водія (положення крісла, кермового колеса, проєкційного дисплея і дзеркал, улюблену «музику»). В системі можна зареєструвати двох чоловік, така технологія позбавить від необхідності весь час носити з собою ключі. А запустити машину можна через сканер відбитка пальця: він знаходиться на «підвісний» консолі.

Зрозуміло, в арсеналі моделі ще значиться безліч інших помічників і сучасних систем безпеки, серед них – системи автоторможенія, утримання в смузі руху і запобігання зіткнень ззаду, дистанційна парковка, адаптивний круїз-контроль. Нарешті, у GV60 «по повітрю» оновлюється не тільки мультимедіа і навігатор, але і ПО підвіски, гальм, рульового управління і «ейрбегамі».

У Кореї замовлення почнуть приймати 6 жовтня, там продажу, швидше за все, почнуться вже в цьому році. На інші ринки Genesis GV60 вибереться у 2022-му, але поки невідомо.