В майбутньому одним із способів зберегти на дорозі класичні автомобілі може стати їх переобладнання в електромобілі. Підрозділ Chevrolet Performance виконав таку операцію з позашляховиком Chevrolet K5 Blazer 1977 року.

У випадку з раритетним позашляховиком механікам довелося викинути 6,55-літровий V8, 3-ступінчасту автоматичну коробку передач, паливну систему та вихлоп. Все це замінено начинкою від Chevrolet Bolt.

Цікаво, що в результаті віддача майже не змінилася: якщо оригінальний бензиновий V8 видавав 175 к.с. і 393 Нм, то електромотор – 200 к.с. і 361 Нм. Акумулятор ємністю 60 кВт * год встановлений в багажнику.

Сhevrolet K5 Blazer
Сhevrolet K5 Blazer

Майстри Chevrolet Performance також вмонтували 4-ступінчастий “автомат”, електропідсилювач рульового управління і електричний насос для створення вакууму в гальмівній системі. Оригінальна роздавальна коробка, карданний вал і осі Blazer залишилися на місці.

Усередині позашляховик зберіг свої класичні прилади, а спеціальний контролер дозволяє датчику палива показувати рівень заряду акумулятора.