Одними з найбільш популярних автівок в Україні є випущені в Німеччині моделі, особливістю яких є колеса великого розміру і жорстка підвіска.

Якби у багатьох людей була достатня сума грошей, такими були б практично всі машини, що пересуваються по вулицях міст. Крім того, машини з дуже м’якими підвісками практично не користуються попитом в будь-якому сегменті, за винятком ультра бюджетних.

Фахівці порталу Avtosota спробували розібратись, що ж стало причиною такого розвитку переваг.

Божевільний світ.

У міру спостереження за автомобільним прогресом, можна зробити невтішні висновки про те, що покупці не мають здібностей до проведення самостійного аналізу власних вигод і потреб.

Наприклад, в 90-і роки використовувалися форкамерні дизельні двигуни, в комплекті з механічними паливними насосами, робочий ресурс яких міг становити до 700 тисяч кілометрів без проведення капітального ремонту, споживаючи, при цьому близько 5 літрів дизельного палива на 100 кілометрів шляху. Але виробники машин не перестають боротися за можливість економії, здійснювати спроби перемогти фізичні закони, але виходить це не зовсім успішно.

Крім того, в моду входила обробка внутрішньої частини салону пластиком високої якості, а також натуральною шкірою, фарбування кузова, яке залишалася свіжим протягом 10-15 років. У конструкції цих машин було все необхідне, за винятком сучасних мультимедійних систем і пристроїв пасивної безпеки. Крім цих двох речей, можна було нічого не чіпати взагалі. Візьмемо для прикладу Mercedes-Benz W124 – ідеальне авто для мільйонів українців.

Mercedes-Benz W124
Mercedes-Benz W124

Через 20 років, автомобілісти без тіні збентеження пересіли на кросовери з дорожнім просвітом в 160 мм, салоном, оббитим шкірзамінником, посиленими моторами з робочим ресурсом всього в 150 тисяч кілометрів та преселективною роботизованою коробкою передач, що опинилися абсолютно безпорадними при відсутності асфальтового дорожнього покриття.

Зараз всі припускають, що саме так повинні виглядати нормальні автівки. Причиною для цього стає пояснення маркетологів, що кросовери здатні подарувати свободу пересування, а виготовлений із застосуванням високих технологій двигун – заощадить пристойну кількість палива. Хоча це і не відповідає дійсності, але є загальносвітовим трендом.

«Не рулиться».

На тлі всіх інших країн, Україна являє собою острівець адекватності. Тут можуть до останнього використовувати застарілі атмосферні двигуни і коробки передач гідромеханічного типу, демонструють негативне ставлення до даунсайзинг (зменшення розмірів – авт.), і не поспішають купувати гібридні автомобілі з електричним двигуном.

Але справа в тому, що придбати машину в Україні може далеко не кожен, тому бажано, щоб вона прослужила якомога триваліший час.

Подолання автомобілем нерівностей за рахунок підвіски перестало являти собою завдання для автомобільних конструкторів. Виготовлення спеціальних моделей для нашого ринку буде не вигідне, тому продається те, що є в наявності. Дивно те, що це все купується.

Підсумок. Для таких автомобілів ідеальним варіантом для пересування буде рівна пряма дорога, без наявності вибоїн та ям, характерних для більшості українських доріг. Єдиною надією власників таких авто стає очікування поліпшення якості наших доріг, до такої міри, що по них можна буде пересуватися на низькопрофільній підвісці підвищеної жорсткості. Це дасть можливість усунення всіх протиріч в державі та разюче збільшити ступінь реалізації машин, що знаходяться на стоянках.